Між Данією та Німеччиною побудують найдовший у світі підводний тунель
Тунель Fehmarnbelt скоротить тривалість поїздки між країнами до 10 хвилин на машині або семи хвилин на поїзді.
Тунель Fehmarnbelt скоротить тривалість поїздки між країнами до 10 хвилин на машині або семи хвилин на поїзді.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Між Данією та Німеччиною прокладуть найдовший підводний залізничний і автомобільний тунель Fehmarnbelt. Розробники проєкту нещодавно отримали зелене світло на його реалізацію, повідомляє Archdaily.
Тунель довжиною 18 км з’єднає регіон Лолланд-Фальстер в Данії і Шлезвіг-Гольштейн в Німеччині через Балтійське море. Завдяки цьому поїздка між країнами скоротиться всього до 10 хвилин на машині або семи хвилин на поїзді. До створення проєкту залучили 10 різних архітектурних та інженерних фірм.
Fehmarnbelt – один з найбільших інфраструктурних проектів в Європі, який не тільки скоротить час на дорогу, а й допоможе прискореному розвитку торгівлі і туризму. Вартість будівництва складе сім млрд євро. Проєкт включає два електрифікованих залізничних шляхи і чотирисмугове шосе. Тунель відливатимуть по частинах на суші, а вже під водою скріплять бетонні елементи докупи. Порожниста бетонна конструкція залягатиме на морському дні на глибині 16 метрів.
Данія будуватиме тунель з першого січня 2021 року, Німеччина – ще через півтора року. Офіційне відкриття планується на середину 2029.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті