Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 246 днів. За цей час ми опублікували 23266 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: facebook.com/citydevelopmentfund/

В київський маршрутці №250 перевізника «Авен-Єзєр» тестово запрацювала система безконтактної оплати проїзду «ПІК», повідомляє пресслужба компанії.

Це маршрут від станції метро Позняки до вулиці Олени Пчілки в Дарницькому районі. Проїзд можна оплатити банківською картою, смартфоном або карткою киянина.

Щоб скористуватися системою, потрібно просто прикласти телефон або карту до валідатора. Для того, щоб сплатити більше ніж за одну поїздку, буде встановлено таймінг у сім секунд. Також це зроблено аби уникнути випадкової подвійної оплати. Квитків за оплату проїзду немає. При сплаті через смартфон інформація про оплату відображатиметься на встановлених додатках (Google Pay, Apple Pay і т. п.), за допомогою картки – на екрані валідатора. У кожного автобусу буде свій державний номер.

Після тестового режиму системою хочуть оснастити автобуси на інших маршрутах та різних перевізників. Попри це, готівкою також можна буде розплачуватися, як і раніше.

Зараз у Львові компанія JetBeep разом з місцевою владою готують спільний проєкт, аби пасажири могли розрахуватися у автобусах безконтактно. На сьогодні безконтактна оплата працює в Львівелектротрансі.

Ще в 2018 році у десяти львівських трамваях встановили спеціальні валідатори, що приймають безконтактну оплату. Проєкт зі встановленням валідаторів у трамваї реалізований у партнерстві Mastercard, «Ощадбанку» та управління ІТ Львівської міської ради.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button