Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 274 днів. За цей час ми опублікували 23472 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Кандидатка на посаду міського голови Києва від провладної партії «Слуга народу» Ірина Верещук каже, що метро на Троєщину має бути побудовано. Хоча нещодавно в інтерв’ю «Хмарочосу» вона назвала будівництво троєщинської гілки метро «дорогою утопією» та заявила, що «не бачить сенсу» в будівництві.

В етері телеканалу «Україна 24» кандидатка на посаду мера розповіла, що вона переконалась на власному досвіді – метро на Троєщину має бути побудовано.

«Я сьогодні вранці була на Троєщині. Я хотіла провести експеримент. Подивитися, чи я доїду громадським транспортом. Стала там, де має бути метро, там де має бути метро – біля райдержадміністрації. Де би мало виходити метро там досі ростуть дерева. І спробувала доїхати. Нам автобус помахав хвостом, навіть не зупинився. Я зачекала 40 хвилин… Отже метро на Троєщину має бути. Немає іншого рішення».

Проте в інтерв’ю «Хмарочосу» Ірина Верещук назвала будівництво метро «дорогою утопією» у будівництві якої вона «не бачить сенсу».

«Людей лише продовжують годувати старими обіцянками на кшталт троєщинської гілки метро, у будівництві якої я не бачу сенсу», – заявляла кандидатка на посаду міського голови.

На питання «Чому», вона відповіла: «метро на Троєщину — це дорога утопія, на якій, за рахунок міського бюджету, наживатимуться підрядники. Її можна замінити іншими транспортними проєктами, тими ж швидкісними трамваями, як це пропонував Світовий банк».

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button