Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 294 днів. За цей час ми опублікували 23609 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Міністерство оборони України

Слідство наразі перевіряє чотири версії катастрофи військового літака Ан-26Ш біля Чугуєва на Харківщині, яка забрала життя щонайменше 23 людей, повідомляє Державне бюро розслідувань.

Серед версій причин авіакатастрофи:

  • технічна несправність агрегатів літального апарату;
  • неналежне виконання своїх службових обов’язків екіпажем;
  • неналежне виконання службових обов’язків особами, які були відповідальними за керування польотами;
  • неналежне технічне обслуговування літака та підготовки його до польоту.

Міністр оборони Андрій Таран повідомив, що, за попередньою оцінкою фахівців льотної безпеки, літак зачепився крилом за землю, через що і зазнав аварії. За попередньою оцінкою фахівців, сталась відмова одного з датчиків у лівому двигуні повітряного судна. Тобто, відмовив не сам двигун, а один з його датчиків.

Раніше ЗМІ знайшли тендер Міноборони на Prozorro, де вказувалося, що літаку 43 роки, і до першого жовтня йому мали продовжити термін експлуатації. У Міноборони стверджують, що двигун літака мав в запасі більше п’яти тисяч льотних годин до чергового ремонту, і машина могла здійснювати польоти ще три роки без поновлення ресурсу.

Командування Повітряних Сил ЗСУ заявило, що 2020 року компанія «Антонов» продовжило призначений строк служби та строк служби до наступного ремонту цього літака на 2 роки.

«Інформація, що літак Ан-26Ш начебто не був не готовий до виконання польотів й планувався найближчим часом до ремонту, не відповідає дійсності», – заявляють у ЗСУ.

Фото: facebook.com/anton.gerashchenko.7

Катастрофа сталася увечері 26 вересня під час тренувань курсантів. Курсанти навчалися справі штурманів, а керували польотом досвідчені пілоти. До аварії літак шість разів злетів і п’ять разів приземлився.

О 20:38 командир екіпажу доповів про відмову лівого двигуна, о 20:45 сталася авіакатастрофа. Водночас, як запевняють у Харківській ОДА, самі проблеми з двигуном не могли призвести до катастрофи. «Є в навчаннях, я знаю точно, коли спеціально вимикають один з двигунів. Для досвідченого пілота це не критична ситуація», – зазначив голова обладміністрації Олексій Кучер.

На борту перебували 20 курсантів Харківського національного університету Повітряних Сил імені Івана Кожедуба та семеро офіцерів.

22 людини знайшли загиблими на місці, один із тяжко поранених курсантів помер вранці 26 вересня в реанімації опікового відділення. Ще один постраждалий перебуває у лікарні. Пошуки решти тривають.

Коли свідки катастрофи зайшли одного з двох поранених курсантів, і той сказав, що люди стрибали з літака, бо не було часу вистрибувати з парашутом.

Президент Володимир Зеленський оголосив 26 вересня днем жалоби.

За матеріалами: Командування Повітряних Сил ЗСУ, Міністерство оборони України, BBC News Україна, Громадське.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button