Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 316 днів. За цей час ми опублікували 26441 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Проспект Степана Бандери: розділову смугу завширшки один метр замощують плиткою. Фото: Київ – Велосипедне Місто

Під час капітальних ремонтів вулиць «Київавтодор» систематично замощує плиткою зони зелених насаджень, повідомляє ГО «Київ – Велосипедне Місто».

Попри те, що проєктувальники закладають у проєктах зелені смуги, які розділяють пішохідну та велосипедну доріжки, будівельники замощують ці зони плиткою. Зокрема, такі випадки помітили на вулиці Довбуша, проспекті Степана Бандери та проспекті Правди.

Вулиця Довбуша: розділова смуга, замощена плиткою. Фото: Київ – Велосипедне Місто

«Ми б могли мати більш зелені та привабливі вулиці, з кущами, злаковими травами та деревами, щоб робили затишну тінь у спекотні дні. Натомість ми отримуємо квадратні метри плацу з різного типу мощення», – зазначають у громадській організації.

«Київ – Велосипедне Місто» нагадує, що за ДБН В.2.3-5 «Вулиці та дороги населених пунктів», мінімальна ширина розділової смуги між велодоріжкою та пішохідною зоною має бути 0,25 метра, а з зеленими насадженнями – не менш як один метр.

Проспект Правди: розділова смуга, замощена плиткою. Фото: Київ – Велосипедне Місто

А за ДСТУ 8906 «Планування та проєктування велосипедної інфраструктури», розділювальна смуга завширшки більше як 0,75 метра може бути виконана з озеленення.

Проспект Правди: розділова смуга ще має відкритий ґрунт, проте його замало. Фото: Київ – Велосипедне Місто

Читайте також: Незрячі плутають плитку «Старе місто» з тактильною: результати інспекції перехресть у Києві

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button