Під час капремонтів «Київавтодор» замощує плиткою зелені зони (фото)
Будівельники кладуть плитку замість зелених смуг, які розділяють пішохідну та велосипедну доріжки.
Будівельники кладуть плитку замість зелених смуг, які розділяють пішохідну та велосипедну доріжки.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Під час капітальних ремонтів вулиць «Київавтодор» систематично замощує плиткою зони зелених насаджень, повідомляє ГО «Київ – Велосипедне Місто».
Попри те, що проєктувальники закладають у проєктах зелені смуги, які розділяють пішохідну та велосипедну доріжки, будівельники замощують ці зони плиткою. Зокрема, такі випадки помітили на вулиці Довбуша, проспекті Степана Бандери та проспекті Правди.
«Ми б могли мати більш зелені та привабливі вулиці, з кущами, злаковими травами та деревами, щоб робили затишну тінь у спекотні дні. Натомість ми отримуємо квадратні метри плацу з різного типу мощення», – зазначають у громадській організації.
«Київ – Велосипедне Місто» нагадує, що за ДБН В.2.3-5 «Вулиці та дороги населених пунктів», мінімальна ширина розділової смуги між велодоріжкою та пішохідною зоною має бути 0,25 метра, а з зеленими насадженнями – не менш як один метр.
А за ДСТУ 8906 «Планування та проєктування велосипедної інфраструктури», розділювальна смуга завширшки більше як 0,75 метра може бути виконана з озеленення.
Читайте також: Незрячі плутають плитку «Старе місто» з тактильною: результати інспекції перехресть у Києві
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті