Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 237 днів. За цей час ми опублікували 23183 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Кабінет міністрів України

В Україні середня вартість будівництва одного кілометра автодороги першої категорії з асфальтобетонним покриттям в 2020 році становить 170,6 мільйонів гривень, повідомляє ЦТС.

В «Укравтодорі» повідомили, що середня вартість будівництва одного кілометру асфальтобетонної дороги другої категорії – 77,4 мільйонів гривень, третьої – 69,6 мільйонів, четвертої – 39,4 мільйона, п’ятої – 11,3 мільйона. Ремонт одного кілометру автодороги першої категорії може досягати 60 мільйонів гривень, а реконструкція – 100 мільйонів.

Структура вартості дорожньо-будівельних робіт залежить від категорії дороги та інших факторів, але усереднені дані виглядають так: вартість матеріалів, виробів та конструкцій – 60%, вартість експлуатації будівельних машин і механізмів – 20%, заробітна плата – 10 %, інші витрати – 10%.

Складові вартості будівництва або ремонту одного кілометру дороги, наприклад, бар’єрні огорожі можуть скласти до 10-15% від загальної кошторисної вартості об’єкта.

За даними на 2014 рік вартість будівництва кілометру однієї смуги дороги, в залежності від рельєфу місцевості, щільності забудови в США становить 10,3 мільйонів доларів, Канаді – 8,7 мільйонів ​​доларів, Китаї – 2,2 мільйонів доларів, Німеччині – 9,2 мільйонів доларів.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button