Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Усі зоюраження: omse.co

Лондонська студія дизайну Omse розробила айдентику для Церкви Святого Іоанна, розташованій у районі Гекні, повідомляє PostEat.

Айдентика відображає п’ять активностей, або, як пише місцеве видання Creative Review, – «суб-брендів» храму: пасіку, броварню, благодійний простір, майданчик для проведення подій і власне місце для молитви.

Ребрендинг церкви вирішили провести одночасно с реставраційними роботами, на які релігійна громада отримала кількамільйонний ґрант.

«Відразу стало ясно, що церква у Гекні не схожа ні на які інші, – розповідає директор Omse Джеймс Кейп. – Способи, в які вона підтримує свою громаду, такі ж різноманітні, як і громада в цілому – від встановлення найбільшого в Лондоні контейнеру для ножів (програма, яка заохочує добровільно позбуватися холодної зброї – ред.) до роздачі 100 тисяч обідів цього року».

Дизайнери вирішили розглядати Церкву Святого Іоанна як «храм для творчості».

В основу логотипу лягло зображення аркового вітражного вікна церкви. Лого створили у кількох варіантах, зокрема для пасіки, пекарні та броварні, що діють при храмі.

Храм отримав і новий мерч, такий як худі, сумки для шопінгу, прикраси, а також оформлення банок для пива.

Кампанію супроводжують фотографії жителів Східного Лондона, які є «цільовою аудиторією» церкви.

Айдентику також отримали окремі програми при церкві, такі як дитяча та сімейна.

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button