Україна зайняла 5 місце в світі за обсягами використання скрапленого газу в транспорті
Обсяг споживання скрапленого газу в цьому році перевищить два мільйони тонн.
Обсяг споживання скрапленого газу в цьому році перевищить два мільйони тонн.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 26 днів. За цей час ми опублікували 26903 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Фото: pixabay.com
Україна входить у п’ятірку найбільших на планеті держав за обсягами використання скрапленого газу в транспорті. В 2020 році обсяг споживання цього ресурсу перевищить два мільйони тонн. Про це «Укрінформу» повідомили в консалтинговій групі А-95.
На думку аналітиків, структура споживання моторного пального в Україні потребує корекції задля максимального використання нафтопереробних потужностей, вирівнювання торгового балансу і збільшення податкових надходжень.
Директор А-95 Сергій Куюн вважає, що причина диспропорції в споживанні нафтопродуктів – незбалансоване оподаткування. Зокрема, акциз на скраплений газ в чотири рази нижчий, ніж на бензин, – 52 проти 213 євро за 1000 літрів та майже вдвічі нижчий за акциз на бензин податок на дизпальне – 139,5 євро за 1000 літрів. На його думку, таким чином пальне з низьким акцизом стає більш привабливим для споживача. Так, із 2013-го по 2019 роки споживання скрапленого газу в Україні зросло на 115%, дизпального – на 17%, тоді як використання бензину скоротилося на 43%.
«Величезний попит на скраплений газ і дизпальне стимулює їх імпорт, понад 70% якого припадає на Росію й Білорусь. Тим часом українські НПЗ, які працюють на українській і неросійській імпортній сировині, завантажені менш ніж на 50%. Вони не мають змоги продати бензин, а відмовитися від його випуску неможливо технологічно», – сказав Куюн, додавши, що акцизи з нафтопродуктів є основним джерелом наповнення Дорожнього фонду, з якого фінансується будівництво і ремонт доріг.
Даний медіа проєкт став можливим завдяки підтримці американського народу через Агентство США з міжнародного розвитку, наданій через USAID Проєкт енергетичної безпеки (ПЕБ). Грантоотримувач Проєкту - Журнал Хмарочос несе повну відповідальність за зміст публікацій, який не обов`язково відображає позицію USAID або Уряду Сполучених Штатів Америки.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті