Ecosia інвестувала більше мільйона доларів у дерев’яні платіжні картки
Витрати з карток направлятимуться на підтримку різних програм із відновлення лісу.
Витрати з карток направлятимуться на підтримку різних програм із відновлення лісу.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 22 днів. За цей час ми опублікували 26876 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Фото: blog.ecosia.org
Німецька пошукова система Ecosia, створена для підтримки екології у світі, інвестувала один мільйон фунтів стерлінгів (1 291 499 доларів) у фінтех-стартап TreeCard. Ecosia стала власницею 20% частки цієї компанії, повідомляє Finextra.
Німецька компанія підтримала ідею стартапу виготовляти дерев’яні платіжні картки, користувацькі витрати з яких направлятимуться на підтримку різних програм із відновлення лісу.
TreeCard надається разом із мобільним додатком, за допомогою якого користувачі можуть: відслідковувати власні витрати; розділяти рахунки між друзями; відслідковувати, скільки дерев висадили за кошти, які вони витрачали.
Працюючи в мережі Mastercard, TreeCard функціонує як повноцінна дебетова картка із підтримкою безконтактних транзакцій та мобільних платежів.
За словами співзасновника TreeCard Джеймі Коса, фінтех-стартап хоче залучити як мінімум 100 тисяч користувачів. У компанії зазначають, що саме така кількість клієнтів дасть змогу профінансувати висадку шести мільйонів дерев, а всі доходи від платіжних операцій користувачів TreeCard підуть на проєкти з відновлення лісу у 38 місцях світу. Зараз Ecosia для висадки дерев використовує прибутки, отримані від реклами.
TreeCard запустять в США та в інших європейських країнах упродовж наступного року. Запуск залежить від інтересу до такого платіжного продукту з боку суспільства і кількості підписок, зазначає Джеймі Коса.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті