Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 304 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: kyivcity.gov.ua

Київ отримав перші 50 автобусів виробництва білоруського заводу МАЗ. Місто придбало громадський транспорт на умовах лізингу. До кінця 2020 року надійдуть іще 150, повідомляє пресслужба КМДА.

Сьогодні всі автобуси вже вийшли на маршрути в місто. На презентації мер Віталій Кличко нагадав, що за останні кілька років місто купило 139 нових тролейбусів, 65 трамваїв та загалом 307 нових автобусів.

Нові автобуси мають низьку підлогу, пандуси та спеціальні місця в салоні для людей з інвалідністю. Також вони обладнані системою відеоспостереження та навігації. Кабіна водія та пасажирський салон оснащені кондиціонерами. Ці машини відповідають екологічному стандарту «Євро-5».

Із нових 200 автобусів 120 – довжиною 12 метрів та пасажиромісткістю 106 людей. 80 автобусів – довжиною майже 19 метрів на 176 місць.

Декілька нових автобусів поставили на експериментальний маршрут, що курсує між Виноградарем і станцією метро «Академмістечко». У КМДА зазначають, що автобус № 102-А рухається з інтервалами в час пік – 12 хвилин та в міжпік – 15 хвилин.

У березні 2020 року «Київпастранс» уклав договір з «Укргазбанком» на придбання в лізинг 200 автобусів великої та особливо великої місткості. «Укргазбанк» запропонував найвигідніші умови фінансового лізингу, повідомив тоді Віталій Кличко. Київ має віддати кошти протягом наступних 3,5 років. Вартість лізингу – 50,7 мільйонів євро.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button