Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 285 днів. За цей час ми опублікували 23541 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: kyivcity.gov.ua

Київ отримав перші 50 автобусів виробництва білоруського заводу МАЗ. Місто придбало громадський транспорт на умовах лізингу. До кінця 2020 року надійдуть іще 150, повідомляє пресслужба КМДА.

Сьогодні всі автобуси вже вийшли на маршрути в місто. На презентації мер Віталій Кличко нагадав, що за останні кілька років місто купило 139 нових тролейбусів, 65 трамваїв та загалом 307 нових автобусів.

Нові автобуси мають низьку підлогу, пандуси та спеціальні місця в салоні для людей з інвалідністю. Також вони обладнані системою відеоспостереження та навігації. Кабіна водія та пасажирський салон оснащені кондиціонерами. Ці машини відповідають екологічному стандарту «Євро-5».

Із нових 200 автобусів 120 – довжиною 12 метрів та пасажиромісткістю 106 людей. 80 автобусів – довжиною майже 19 метрів на 176 місць.

Декілька нових автобусів поставили на експериментальний маршрут, що курсує між Виноградарем і станцією метро «Академмістечко». У КМДА зазначають, що автобус № 102-А рухається з інтервалами в час пік – 12 хвилин та в міжпік – 15 хвилин.

У березні 2020 року «Київпастранс» уклав договір з «Укргазбанком» на придбання в лізинг 200 автобусів великої та особливо великої місткості. «Укргазбанк» запропонував найвигідніші умови фінансового лізингу, повідомив тоді Віталій Кличко. Київ має віддати кошти протягом наступних 3,5 років. Вартість лізингу – 50,7 мільйонів євро.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button