Бренд Who is it? створив колекцію кепок до місцевих виборів у Києві
До колекції увійшло 50 помаранчевих рефлективних кепок. На кожній кепці – один з десяти районів столиці.
До колекції увійшло 50 помаранчевих рефлективних кепок. На кожній кепці – один з десяти районів столиці.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 299 днів. За цей час ми опублікували 23640 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Український бренд одягу Who is it? у колаборації з соціальною ініціативою #вліпизасебе створили лімітовану колекцію кепок, щоб нагадати про місцеві вибори 25 жовтня та важливість прийти на голосування.
До колекції увійшло 50 помаранчевих рефлективних кепок, на кожній з яких нанесено назву одного з десяти районів Києва. Дизайн та колір кепок відсилають до форми комунальних служб. У такий спосіб дизайнери показують, що змінювати та покращувати райони можуть усі.
«Якщо на президентських виборах ми голосуємо за те, хто представлятиме нашу країну у світі, на парламентських – за те, які у нас будуть закони, тарифи, зарплати, то на місцевих голосуємо за те, яким буде наше місто, яким буде наш район. Тому якщо ми любимо свій район, ми маємо робити його кращим. А голосування – це якраз один зі способів для цього», – прокоментували колаборацію вWho is it?.
Ідею вже підтримали – українська художниця Уляна Нєшева, співачка Аліна Паш, фронтвумен групи ONUKA Ната Жижченко та інші.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті