Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 299 днів. За цей час ми опублікували 23640 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Український бренд одягу Who is it? у колаборації з соціальною ініціативою #вліпизасебе створили лімітовану колекцію кепок, щоб нагадати про місцеві вибори 25 жовтня та важливість прийти на голосування.

До колекції увійшло 50 помаранчевих рефлективних кепок, на кожній з яких нанесено назву одного з десяти районів Києва. Дизайн та колір кепок відсилають до форми комунальних служб. У такий спосіб дизайнери показують, що змінювати та покращувати райони можуть усі.

«Якщо на президентських виборах ми голосуємо за те, хто представлятиме нашу країну у світі, на парламентських – за те, які у нас будуть закони, тарифи, зарплати, то на місцевих голосуємо за те, яким буде наше місто, яким буде наш район. Тому якщо ми любимо свій район, ми маємо робити його кращим. А голосування – це якраз один зі способів для цього», – прокоментували колаборацію вWho is it?.

Ідею вже підтримали – українська художниця Уляна Нєшева, співачка Аліна Паш, фронтвумен групи ONUKA Ната Жижченко та інші.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button