У Києві запустили SMS-інформування про проблеми з комунальними послугами
SMS-оповіщення стосуватиметься постачання гарячої води, опалення, електроенергії та холодного водопостачання.
SMS-оповіщення стосуватиметься постачання гарячої води, опалення, електроенергії та холодного водопостачання.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 308 днів. За цей час ми опублікували 26384 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Фото: Erik Mclean / Unsplash, пресслужба КМДА
Кияни можуть отримувати SMS із попередженнями про аварійні або планові роботи в будинку та тимчасову відсутність комунальних послуг, повідомляє пресслужба КМДА.
SMS-оповіщення стосуватиметься постачання гарячої води, опалення, електроенергії та холодного водопостачання. Сервіс працюватиме безкоштовно.
Для активації потрібно або зателефонувати за номерами гарячих ліній 15-51 чи 15-57, або залишити відповідну заявку на сайтах контактних служб: https://1551.gov.ua/ (створити звернення) та https://1557.kyiv.ua/login/.
Зареєструвавшись на сайті 1557 та вказавши адресу, споживачі можуть моніторити стан надання послуг, залишати заявки або зауваження про роботу житлово-комунальних служб і контролювати стан виконання цих заявок.
За телефонами 15-57 або (044) 500-15-57 працює єдина міська диспетчерська із питань житлово-комунального господарства.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті