У Києві запустили SMS-інформування про проблеми з комунальними послугами
SMS-оповіщення стосуватиметься постачання гарячої води, опалення, електроенергії та холодного водопостачання.
SMS-оповіщення стосуватиметься постачання гарячої води, опалення, електроенергії та холодного водопостачання.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Кияни можуть отримувати SMS із попередженнями про аварійні або планові роботи в будинку та тимчасову відсутність комунальних послуг, повідомляє пресслужба КМДА.
SMS-оповіщення стосуватиметься постачання гарячої води, опалення, електроенергії та холодного водопостачання. Сервіс працюватиме безкоштовно.
Для активації потрібно або зателефонувати за номерами гарячих ліній 15-51 чи 15-57, або залишити відповідну заявку на сайтах контактних служб: https://1551.gov.ua/ (створити звернення) та https://1557.kyiv.ua/login/.
Зареєструвавшись на сайті 1557 та вказавши адресу, споживачі можуть моніторити стан надання послуг, залишати заявки або зауваження про роботу житлово-комунальних служб і контролювати стан виконання цих заявок.
За телефонами 15-57 або (044) 500-15-57 працює єдина міська диспетчерська із питань житлово-комунального господарства.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті