У Києві запустили SMS-інформування про проблеми з комунальними послугами
SMS-оповіщення стосуватиметься постачання гарячої води, опалення, електроенергії та холодного водопостачання.
SMS-оповіщення стосуватиметься постачання гарячої води, опалення, електроенергії та холодного водопостачання.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 299 днів. За цей час ми опублікували 23649 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Кияни можуть отримувати SMS із попередженнями про аварійні або планові роботи в будинку та тимчасову відсутність комунальних послуг, повідомляє пресслужба КМДА.
SMS-оповіщення стосуватиметься постачання гарячої води, опалення, електроенергії та холодного водопостачання. Сервіс працюватиме безкоштовно.
Для активації потрібно або зателефонувати за номерами гарячих ліній 15-51 чи 15-57, або залишити відповідну заявку на сайтах контактних служб: https://1551.gov.ua/ (створити звернення) та https://1557.kyiv.ua/login/.
Зареєструвавшись на сайті 1557 та вказавши адресу, споживачі можуть моніторити стан надання послуг, залишати заявки або зауваження про роботу житлово-комунальних служб і контролювати стан виконання цих заявок.
За телефонами 15-57 або (044) 500-15-57 працює єдина міська диспетчерська із питань житлово-комунального господарства.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті