Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 286 днів. За цей час ми опублікували 23548 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Jonathan Chng, unsplash.com

Через пандемію коронавірусу на дорогах країн світу збільшилася кількість мотоциклів. На період карантину реєстрація нових мотоциклів у містах не перестає зростати, повідомляє видання Вloomberg.

Наприклад, у Великій Британії реєстрація нових мотоциклів виросла на 31,2% в порівнянні з вереснем минулого року. Показники продажів мотоциклів і скутерів у Китаї, Німеччині, Австрії та Нідерландах у травні цього року перевищували показники травня минулого року. Після різкого падіння продажів нових авто в США, виробники мотоциклів заявили про найвищі за останні роки продажі. Збільшення кількості мотоциклів, мопедів та скутерів було відзначено в таких містах, як Нью-Йорк, Ріо-де-Жанейро та Афіни.

Двоколісний транспорт давно став основним у багатьох містах, особливо в Азії. Вони мають деякі очевидні переваги: можуть бути економною альтернативою громадському транспорту для тих, хто не може собі дозволити приватний автомобіль; можуть їздити через смуги руху, забиті автомобілями. Зростання кількості мотоциклів може призвести до зменшення трафіку, вважає Колін Браун з U.K.’s Motorcycle Action Group. Одне з досліджень показало, що перехід 10% користувачів авто на мотоцикли може зменшити час, втрачений у трафіку, на 40%, а загальні викиди — на 6%.

«Вони є економічним, гнучким і надійним варіантом для своїх користувачів, навіть у найбільш перевантажених містах», — сказав Браун.

Водночас, хоча мотоцикли викидають менше вуглецю, ніж автомобілі, вони збільшують шумове забруднення міст та спричиняють більше смертельних ДТП, ніж авто.

Зокрема, за останні чотири роки близько 33 тисячі мотоциклів у Великій Британії не пройшли щорічну перевірку через «надмірний шум».

Один неприглушений мотоцикл, що перетинав центральну частину Парижа, могли почути щонайменше 11 тисяч людей. У Франції навіть з’являються протишумові патрулі та шумові камери, які можуть відстежувати порушників. Лондон також встановив свою першу шумову камеру. Тим часом, у декількох штатах США взагалі відсутні норми щодо шуму від мотоциклів.

Втім, зменшує шум в містах активне розповсюдження електричних мотоциклів та електричних скутерів. Як і у випадку з автомобілями, електрифікація в мотоциклетній галузі триває, говорить Колін Браун з MAG. Хоч зараз вони представляють лише незначну частину світового ринку мотоциклів. Наприклад, в Індії, найбільшому у світі ринку мотоциклів, це менше 1% електричних скутерів. Але ця частка зростає із розвитком технологій та зниженням цін.

Виокремлені смуги для мікромобільного транспорту можуть ще більше заохотити пересісти з автомобіля на двоколісний транспорт. Наприклад, у Лондоні це допомагає розблокувати затори.

Збільшення мотоциклів на дорогах також підвищує травматизм і смертність на дорогах. За даними британського уряду, у мотоциклістів у 38 разів більше шансів загинути в дорозі, ніж у водіїв автомобілів. У 2017 році у компанії «Транспорт для Лондона» (TfL) повідомили, що на мотоциклістів та їхніх пасажирів припадає понад чверть усіх поранень та смертельних випадків, пов’язаних з дорожнім рухом у місті, хоча вони становили лише 2% всього дорожнього трафіку того року.

А у цьому матеріалі ми також розповідаємо, чому пандемія призвела до велобуму в Європі.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button