Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 297 днів. За цей час ми опублікували 23639 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: city.kharkov.ua

Харків закупив тролейбуси з автономним ходом, які збирають в Броварах Київської області. До кінця 2021 року тролейбусний парк міста планують оновити на 156 одиниць, повідомляє пресслужба мерії.

Крім 50 тролейбусів з автономним ходом, місто вже отримало 57 тролейбусів за програмою Європейського банку реконструкції та розвитку і очікує ще 49 – в рамках угоди з Європейським інвестиційним банком.

«Випробуємо перший «Богдан» з другої партії тролейбусів, який місто закуповує за кредитом ЄІБ. Усього їх буде 49 одиниць: 37 односекційних і 12 – двосекційних. Зокрема, один тролейбус – з запасом ходу. Це подарунок заводу-виробника «Богдан» для Харкова», – повідомив Євгеній Водовозов, заступник Харківського міського голови з питань інфраструктури.

Поки на маршрут пустили п’ять тролейбусів з автономним ходом, які можуть опускати тролеї та проїжджати без них до 30 км.

Там, де стандартні тролейбуси використовуватися не можуть через відсутність контактної мережі, місто буде використовувати тролейбуси з автономним ходом. Довжина нових тролейбусів складає 12 метрів, місткість – до 100 пасажирів.

Виробляють тролейбуси з автономним ходом PTS 12 в Броварах Київської області на підприємстві ТОВ «Політехносервіс», яке відоме своїми системами управління СТТ-01. Комплектують транспорт з імпортних частин на базі білоруського тролейбуса МАЗ-203Т. Вони підходять в тому числі для людей з обмеженими можливостями. Також в них є кондиціонери для водія і пасажирів, система опалення, зарядні пристрої під USB-роз’єми та валідатори для оплати E-квитка. Заряджаються тролейбуси під час проходження маршруту від контактної мережі.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button