Харків закупив у київського виробника 50 тролейбусів з автономним ходом
Тролейбусний парк планують оновити на 156 одиниць до середини 2021 року.
Тролейбусний парк планують оновити на 156 одиниць до середини 2021 року.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Харків закупив тролейбуси з автономним ходом, які збирають в Броварах Київської області. До кінця 2021 року тролейбусний парк міста планують оновити на 156 одиниць, повідомляє пресслужба мерії.
Крім 50 тролейбусів з автономним ходом, місто вже отримало 57 тролейбусів за програмою Європейського банку реконструкції та розвитку і очікує ще 49 – в рамках угоди з Європейським інвестиційним банком.
«Випробуємо перший «Богдан» з другої партії тролейбусів, який місто закуповує за кредитом ЄІБ. Усього їх буде 49 одиниць: 37 односекційних і 12 – двосекційних. Зокрема, один тролейбус – з запасом ходу. Це подарунок заводу-виробника «Богдан» для Харкова», – повідомив Євгеній Водовозов, заступник Харківського міського голови з питань інфраструктури.
Поки на маршрут пустили п’ять тролейбусів з автономним ходом, які можуть опускати тролеї та проїжджати без них до 30 км.
Там, де стандартні тролейбуси використовуватися не можуть через відсутність контактної мережі, місто буде використовувати тролейбуси з автономним ходом. Довжина нових тролейбусів складає 12 метрів, місткість – до 100 пасажирів.
Виробляють тролейбуси з автономним ходом PTS 12 в Броварах Київської області на підприємстві ТОВ «Політехносервіс», яке відоме своїми системами управління СТТ-01. Комплектують транспорт з імпортних частин на базі білоруського тролейбуса МАЗ-203Т. Вони підходять в тому числі для людей з обмеженими можливостями. Також в них є кондиціонери для водія і пасажирів, система опалення, зарядні пристрої під USB-роз’єми та валідатори для оплати E-квитка. Заряджаються тролейбуси під час проходження маршруту від контактної мережі.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті