Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: aroundprague.cz

У Празі відновлюють трамвайні колії, а трамвай слугуватиме альтернативою метрополітену. Про це повідомив заступник міністра транспорту Адам Шейнхерр на своїй сторінці в Facebook.

«Деякий час тому ми розпочали будівництво продовження трамвайної лінії від зупинки «Празького повстання» до станції метро «Панкрац». Трамваї тут запрацюють наприкінці листопада. І ми на цьому не закінчуємо! Вчора Рада схвалила продовження ще 700 метрів до перехрестя вулиць Будейовицької та Бистрічкої. Трамвай буде служити альтернативним транспортом метрополітену», – написав заступник міністра.

Фото: facebook.com/adam.praha.sobe/

За його словами, метро та трамвай мають однаковий маршрут, що значно покращить транспортну інфраструктуру міста.

У Празі в 1980-х роках трамвайні лінії почали поступатися в конкуренції метро та деякі з них взагалі зникли. Нинішнє керівництво міста вважає, що трамвайні колії на вулицях є хорошим способом доповнити інші види транспорту.

Наприклад, на лінії метро C є двохвилинний інтервал, який не можна скоротити. Тому до 2027 року планується відновити трамвайну лінію до Будейовицької вулиці. Також у місті планується повернення трамваїв на Вацлавську площу. Згідно проєкту, там трамваї ходитимуть не окремою смугою в центрі площі, а загальними смугами руху з дорожніми транспортними засобами з боків площі. Будівництво може початися на початку 2022 року і завершитися через рік.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button