Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 26 днів. За цей час ми опублікували 26914 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: aroundprague.cz

У Празі відновлюють трамвайні колії, а трамвай слугуватиме альтернативою метрополітену. Про це повідомив заступник міністра транспорту Адам Шейнхерр на своїй сторінці в Facebook.

«Деякий час тому ми розпочали будівництво продовження трамвайної лінії від зупинки «Празького повстання» до станції метро «Панкрац». Трамваї тут запрацюють наприкінці листопада. І ми на цьому не закінчуємо! Вчора Рада схвалила продовження ще 700 метрів до перехрестя вулиць Будейовицької та Бистрічкої. Трамвай буде служити альтернативним транспортом метрополітену», – написав заступник міністра.

Фото: facebook.com/adam.praha.sobe/

За його словами, метро та трамвай мають однаковий маршрут, що значно покращить транспортну інфраструктуру міста.

У Празі в 1980-х роках трамвайні лінії почали поступатися в конкуренції метро та деякі з них взагалі зникли. Нинішнє керівництво міста вважає, що трамвайні колії на вулицях є хорошим способом доповнити інші види транспорту.

Наприклад, на лінії метро C є двохвилинний інтервал, який не можна скоротити. Тому до 2027 року планується відновити трамвайну лінію до Будейовицької вулиці. Також у місті планується повернення трамваїв на Вацлавську площу. Згідно проєкту, там трамваї ходитимуть не окремою смугою в центрі площі, а загальними смугами руху з дорожніми транспортними засобами з боків площі. Будівництво може початися на початку 2022 року і завершитися через рік.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button