Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Партнерський матеріал з

У реаліях карантинних обмежень та холодної пори року поїздки на таксі є безпечною та зручною альтернативою традиційному громадському транспорту. Але на ринку виклику авто через додаток є багато компаній, яку ж з них обрати?

Ми попросили двох киянок і киянина протягом чотирьох робочих днів замовляти по одній службі таксі на день (Cab, Uber, Uklon та Bolt) по одному й тому самому маршруту в той самий час. Кожного разу учасниці та учасник експерименту замовляли найдешевшу доступну послугу сервісу для поїздки без попутників. Таким чином, експеримент складається з трьох маршрутів, чотирьох сервісів виклику авто та 12 поїздок.

Усі фото: Ірина Бєлих

Ми оцінювали такі параметри кожної поїздки: вартість, час приїзду авто, марка та модель автомобіля, чистота салону та ввічливість водія.

Експеримент ініціювала компанія Cab, але вона не впливала на вибір маршрутів і ми не попереджали представників компанії, коли і куди учасники експерименту викликатимуть автівку. Виклик здійснювався через додаток Cab так само як і у випадку з іншими сервісами. Учасниці та учасник експерименту користувались послугою Just, яка дозволяє їздити одній особі без багажу із значною економією.

Завантажити додаток Cab

Вероніка

Маршрут: вулиця Мартиросяна (площа Космонавтів) – костел святого Миколая на Великій Васильківській

На карантині я працюю з дому, однак досить часто доводиться виїжджати в центр – до станції метро «Олімпійська» чи палацу «Україна» – у робочих справах та на навчальні курси. Я не поспішаю, тому більше зважаю на комфорт у поїздках, ніж на їхню швидкість. Хоча і чекати на авто аж 40 хвилин не готова. 

Комфорт для мене полягає, по-перше, у мінімальній кількості додаткових взаємодій – уточнень маршруту чи розмов про політику. У цьому контексті пощастило: всі водії (Cab, Uklon, Bolt та Uber) добре знали дорогу, не вмикали музики і не нав’язували розмови. Водій Uber лише коротко порекомендував пиріжкову неподалік дому. 

Друга складова комфорту – спокійний стиль керування авто. Bolt та Uklon тут трохи програють, водій останнього, крім того, перевищував швидкість та пропонував під’їхати ближче до потрібної точки заднім ходом. 

Понеділок – Uber

Ввічливість водія: ввічливий водій, не нав’язував розмову, а спочатку порадив хорошу точку з пиріжками на районі;
Якісь керування авто: чудова (знав дорогу, спокійно поводив себе в «тянучці»);
Чистота авто: середня;

Вівторок – Bolt

Ввічливість водія: поздоровався, подякував, більше не розмовляли;
Якісь керування авто: хороша (знав дорогу і не порушував, але в «тянучці» часто перелаштовувався в іншу смугу);
Чистота авто: не ідеальна, але хороша;

Четвер – Cab

Ввічливість водія: ввічливий, двічі пожартував про затори і попередив, що будем довго їхати. Розмову не нав’язував.
Якісь керування авто: чудова (не порушував, знав дорогу)
Чистота авто: дуже чисто

П’ятниця – Uklon

Ввічливість водія: ввічливий, практично не розмовляли
Якісь керування авто: сумнівна, розганявся до 80 км/год, їхав смугою для громадського транспорту. Повернув на вулицю Велику Васильківську трохи раніше, ніж варто було і пропонував здати кілька метрів назад, щоб висадити мене ближче до костелу.
Чистота авто: в салоні чисто, хіба що вікна не завадило б помити.

Віктор

Маршрут: вулиця Степана Руданського – вулиця Михайла Котельникова

Я працюю у міжнародній школі та щодня їжджу на роботу на 08:30. Мені важливо бути вчасно, відповідно, має значення час подачі авто. В ході експерименту всі служби показали приблизно однаковий результат, однак додаток Cab в режимі Just – запропонував найнижчу вартість за поїздку, але помітно довше шукав мені водія. Разом з тим, саме з цієї служби телефонували уточнити, чи підходить мені час та чи потрібно заїжджати у двір будинку.

Я завжди звертаю увагу на стан автомобіля. Хоча зі служб Uklon та Bolt приїжджали досить старі авто, у всіх був чистий салон. Водії також траплялися ввічливі. Щоправда, у Bolt водій погано розумів російську, тож довелося пошукати, де він зупинився. Також трохи заплутана наліпка Bolt на авто, коли чекав водія від Uber.

Я завжди залишаю водіям таксі чайові, тому здивований, що в Bolt автоматично додають 5%, а в Uber 1% до рахунку. У випадку Cab було б добре додати можливість залишити «на чай» одразу у додатку.

Cab

Ввічливість водія: ввічливий, нормально зреагував на прохання
Якісь керування авто: їхали комфортно, аккуратно
Чистота авто: авто доглянуте, чисте всередині і зовні
Інше: було б зручно мати можливість залишити чайові в додатку, а не лише готівкою.

Bolt

Ввічливість водія: водій іноземець, погано володів українською/російською мовою.
Якісь керування авто: їхав акуратно, не агресивно і не надто швидко
Чистота авто: авто досить старе, зовні чисте, але в салоні трохи затерте
Інше: під’їхав без дзвінка і став трохи далі від заїзду, тому спочатку було важко знайти авто.

Uber

Ввічливість водія: ввічливий водій, допоміг відкрити багажник
Чистота авто: зовні незначні механічні пошкодження, салон чистий
Інше: авто мало наліпку Bolt

Uklon

Ввічливість водія: ввічливий
Чистота авто: чисте

Мар’яна

Маршрут:  вул Райдужна (Воскресенка) – станція метро Тараса Шевченка

Упродовж тижня мені потрібно було майже щодня діставатися з дому на Райдужному масиві до метро Тараса Шевченка. За цей час я скористалася чотирма різними сервісами таксі.
Час очікування на таксі Кеб був двадцять хвилини. Це було відомо наперед, тож я скористалася часовим проміжком з користю – сходила в магазин поруч із будинком і встигла зняти готівку з банкомата. Uber і Уклон подавали машину за 3-4 хвилини. З таксі Bolt пощастило менше. У додатку постійно змінювався час подачі. Як наслідок, я змушена була чекати біля будинку близько п’яти хвилин. 

У салоні Uber грав Scorpions. Це був один із тих нечастих моментів, коли музика в таксі стає приємним сюрпризом. Група Scorpions в мене викликає спогади про дитинство, в якому я ними захоплювалася. А от з музикою в автівках Уклон і Bolt у пощастило менше.  Разом із водієм довелося слухати шансон. Ніхто з трьох водіїв, в авто яких грала музика, не поцікавився, чи комфортно мені з обраним ними музичним супроводом. Єдиною поїздкою зовсім без музики стала подорож на таксі Cab. 

Ціна на поїздку за аналогічним маршрутом у сервісах Uber, Bolt та Уклон коливалася в межах 112-115 гривень. Втім, Bolt дав мені несподівану знижку, і зрештою, поїздка коштувала 80 гривень. Тариф компанії Cab в категорії Just був з самого початку дещо нижчим – 88 гривень. Усі водії були ненадокучливими і ввічливими, як і слід очікувати від гарного сервісу таксі. Але захисна маска була на обличчі лише в водія Cab. Решта тримали її десь поруч або взагалі не мали. 

Понеділок – Cab

Ввічливість водія: ввічливий і неговіркий, легко знайшов здачу (оплата готівкою);
Якісь керування авто: їхали без поспіху і без порушень;
Cалон чистий;

Вівторок – Uklon

Ввічливість водія: ввічливий, привітався, попрощався;
Якісь керування авто: їхали спокійно і без порушень;
Cалон чистий;
Музика: рок.

Четвер – Uber

Ввічливість водія: ввічливий, привітався, попрощався
Якісь керування авто: перед кінцевою зупинкою запитав мене, чи можна повернути на одну з вулиць
Cалон чистий
Музика: шансон

П’ятниця – Bolt

Ввічливість водія: середньо ввічливий
Якісь керування авто: посеред дороги коротко розмовляв по телефону
Cалон чистий
Музика: шансон

Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 34 днів. За цей час ми опублікували 26974 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button