Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 298 днів. За цей час ми опублікували 26304 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Комунальне підприємство «Київпастранс» 23 жовтня за результатами тендеру замовило у ТОВ «Енергоспецремонт» реконструкцію трамвайної лінії від вулиці Милославської до Дарницького залізничного вокзалу за 97,69 мільйонів гривень, повідомляють «Наші гроші».

Згідно даним системи «Прозорро», ціна угоди на 0,5% нижча від очікуваної вартості закупівлі у 98,20 мільйонів гривень. Засновником столичної компанії «Енергоспецремонт» є Олександр Гузир із Кременчука Полтавської області, а директором – Оксана Мелещенко з Боярки Київської області.

Єдиним конкурентом було ТОВ «КП Спецавтоматика» із нижчою на 8% ціною. Проте пропозицію відхилили за несплачене тендерне забезпечення та невідповідність кваліфікаційним критеріям. Ця фірма належить киянці Ользі Роговець, а її директором є Олександр Матюшин.

За даними розслідування, «КП Спецавтоматика» відремонтувало трамвайні колії від вулиці Гната Юри до ЗАТ «Кисневий завод» у Києві з порушенням державно-будівельних норм для економії матеріалів.

У грудні 2019 року почато кримінальне провадження щодо розкрадання майна шляхом зловживання службовим становищем. У січні поліція отримала доступ до паперів «Київпастрансу» щодо його взаємовідносин із фірмами «Енергоспецремонт», «КП Спецавтоматика», ТОВ «Україна-Енергосервіс Лтд» і ТОВ «Форма». Зокрема, йшлося про реконструкцію трамвайної лінії від вулиці Гната Юри до ЗАТ «Кисневий завод» та підряди «Київпастрансу», щодо якої отримували обидва учасники нинішнього тендеру.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button