Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Renault City K-ZE. Фото: uzr.com.ua

Журналісти помітили у Києві бюджетний електромобіль Renault City K-ZE, який французька компанія поки що виробляє в Китаї для тамтешнього ринку, повідомляє uzr.com.ua.

Електричний кросовер, який сфотографували на Позняках завантаженим на евакуатор, був без номерних знаків держреєстрації.

У Китаї Renault City K-ZE продають за 8600 доларів. В Україну цю модель привозить неофіційний імпортер китайський електромобілів за ціною 13 тисяч доларів.

K-ZE розробили на основі бензинового Renault Kwid. Невеликий кросовер має двигун на 33 кВт та батарею ємністю 26,8 кВтгод. Максимальна швидкість – 105 км/год. Як зазначає autogeek.com.ua, реальний пробіг на одному заряді складає 160 кілометрів попри заявлені виробником 270 кілометрів.

Для європейського ринку Renault планував випускати інший варіант цього електрокару під брендом Dacia. Модель Dacia Spring має вийти на український ринок наступного року. У ЗМІ його називають «найдешевшим електрокаром Європи».

Передбачається, що Dacia Spring матиме вищу швидкість, ніж K-ZE, – 105 км/год та більший запас ходу – 225 кілометрів. В Угорщині вже продали першу партію за повною ціною 17-20 тисяч доларів, що з урахуванням місцевих субсидій коштувало угорським покупцям близько 11-13 тисяч.

Dacia Spring

В Україні безперечним лідером ринку електрокарів залишається Nissan Leaf – майже всі вони вживані й завезені з-за кордону. Вартість Nissan Leaf віком від 10 років на дошках оголошень стартує від 6-7 тисяч доларів.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button