В Україні оновили стандарти дорожньої інфраструктури. Що змінилося?
Нові стандарти змусять водіїв їздити повільніше.
Нові стандарти змусять водіїв їздити повільніше.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24985 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
В Україні з першого листопада набули чинності нові стандарти дорожньої інфраструктури, які змусять водіїв їздити повільніше, повідомляє «Укравтодор».
Згідно зі змінами, що внесені у документ «ДСТУ 4123:2020 Безпека дорожнього руху. Засоби заспокоєння руху. Загальні технічні вимоги», перелік засобів заспокоєння руху розширюється.
Раніше офіційно дозволеними були кільцеві розв’язки, шумові смуги, піднесені пішохідні переходи, звуження смуг руху, напрямні острівці та «лежачі поліцейські». Тепер до них додадуться: острівці безпеки, бордюрні розширення, чокери, розділювальні смуги.
Нові заходи спрямовані на зниження швидкості руху як у населених пунктах, так і поза ними. За основу нового стандарту обрано концепцію VisionZero або ж «Нульове бачення». ЇЇ метою є зведення цифри смертності на дорозі до нуля завдяки продуманій системі безпеки. Наприклад, зменшення ширини смуг, мінімальна кількість реклами, розділення зустрічних потоків зеленою зоною, антикишені, кільцеві перехрестя, освітлення переходів.
Відтепер нові стандарти дозволять встановити острівці безпеки, які змусять водія дещо змінити траєкторію руху; чокери – суцільні розширення; острівці, що звужують проїзну частину, а також центральні острівці, що розташовані вздовж осі проїзної частини.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті