«Три місяці без зарплати». Чому клієнти Mister Cat отримали образливі повідомлення?
У мережі називають інцидент «спланованими зовнішніми хакерськими атаками».
У мережі називають інцидент «спланованими зовнішніми хакерськими атаками».
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 302 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Фото: facebook.com/mistercat.official
Вночі четвертого листопада клієнти київської мережі Mister Cat отримали образливі пуш-повідомлення. Відправники стверджували, що «їм» не платять зарплату вже третій місяць, тож вони псують піцу.
Фото: facebook.com/didenkomark. Подібні скріншоти користувачі залишали на Facebook-сторінці Mister Cat, але зараз їх видалено
Мережа спершу відреагувала в Instagram-сторіз. «Сьогодні вночі трапився технічний збій мобільного додатку… Всім клієнтам невідомою особою було відправлено негативні повідомлення», – йшлося в заяві.
Згодом у Facebook компанія підкреслила: те, що сталося, було «спланованими зовнішніми хакерськими атаками». Клієнтам пообіцяли нарахувати по 50 гривень на бонусні рахунки, а також пригощати какао. Також запевнили, що посилять систему безпеки під час оновлення мобільного застосунку.
Офіційна заява компанії й не могла звучати інакше, зазначив у коментарі AIN.UA комунікаційний стратег Євгеній Зінгерман. Він вважає, що «хакерська атака» – це, найвірогідніше помста ображених співробітників.
«Навряд чи під “технічним збоєм” вони мали на увазі те, що збунтувався штучний інтелект. Компанія історично відома тим, наскільки погано вона справляється з подібними кризами. Можемо згадати, як вони відправляли всім абсолютно однакове повідомлення під час скандалу навколо вивіски на кінотеатрі “Київ”», – нагадує він.
Водночас експерт зазначає, що в мережі легко знайти багато негативних відгуків від співробітників компанії, які в більшості випадків і говорять про затримки зарплати.
«З великою часткою ймовірності це – помста одного або кількох скривджених співробітників через ставлення компанії до них. Не перший подібний скандал і ще одне нагадування про те, що не можна ображати людей, в яких є доступ до каналів комунікації бренду», – зауважує Зінгерман.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті