«Три місяці без зарплати». Чому клієнти Mister Cat отримали образливі повідомлення?
У мережі називають інцидент «спланованими зовнішніми хакерськими атаками».
У мережі називають інцидент «спланованими зовнішніми хакерськими атаками».
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24976 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Вночі четвертого листопада клієнти київської мережі Mister Cat отримали образливі пуш-повідомлення. Відправники стверджували, що «їм» не платять зарплату вже третій місяць, тож вони псують піцу.
Мережа спершу відреагувала в Instagram-сторіз. «Сьогодні вночі трапився технічний збій мобільного додатку… Всім клієнтам невідомою особою було відправлено негативні повідомлення», – йшлося в заяві.
Згодом у Facebook компанія підкреслила: те, що сталося, було «спланованими зовнішніми хакерськими атаками». Клієнтам пообіцяли нарахувати по 50 гривень на бонусні рахунки, а також пригощати какао. Також запевнили, що посилять систему безпеки під час оновлення мобільного застосунку.
Офіційна заява компанії й не могла звучати інакше, зазначив у коментарі AIN.UA комунікаційний стратег Євгеній Зінгерман. Він вважає, що «хакерська атака» – це, найвірогідніше помста ображених співробітників.
«Навряд чи під “технічним збоєм” вони мали на увазі те, що збунтувався штучний інтелект. Компанія історично відома тим, наскільки погано вона справляється з подібними кризами. Можемо згадати, як вони відправляли всім абсолютно однакове повідомлення під час скандалу навколо вивіски на кінотеатрі “Київ”», – нагадує він.
Водночас експерт зазначає, що в мережі легко знайти багато негативних відгуків від співробітників компанії, які в більшості випадків і говорять про затримки зарплати.
«З великою часткою ймовірності це – помста одного або кількох скривджених співробітників через ставлення компанії до них. Не перший подібний скандал і ще одне нагадування про те, що не можна ображати людей, в яких є доступ до каналів комунікації бренду», – зауважує Зінгерман.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті