Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: facebook.com/airportboryspil

Міжнародний аеропорт «Бориспіль» створив опитування, щоб покращити навігацію та зробити її максимально зрозумілою для пасажирів. Про це йдеться на сторінці летовища в Facebook.

В аеропорті розповіли, що вони сьогодні разом з агенцією Solutions for People аналізують потреби клієнтів та працюють над покращенням навігації на території аеропорту.

«Ми розуміємо, що на величезній території нашого аеропорту може бути не зовсім просто зорієнтуватись, особливо тим, хто вилітає вперше. Тож прагнемо зробити навігацію максимально зрозумілою для наших пасажирів», – йдеться в повідомленні.

В аеропорту просять для цього розповісти про власний клієнтський досвід в аеропорті «Бориспіль», а також поділитись своїм баченням щодо вказівних знаків.

Пройти анкетування можна за посиланням.

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button