Аеропорт «Бориспіль» запустив опитування, щоб покращити навігацію для пасажирів
Аеропорт разом з Solutions for People аналізують потреби клієнтів та працюють над покращенням навігації.
Аеропорт разом з Solutions for People аналізують потреби клієнтів та працюють над покращенням навігації.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Міжнародний аеропорт «Бориспіль» створив опитування, щоб покращити навігацію та зробити її максимально зрозумілою для пасажирів. Про це йдеться на сторінці летовища в Facebook.
В аеропорті розповіли, що вони сьогодні разом з агенцією Solutions for People аналізують потреби клієнтів та працюють над покращенням навігації на території аеропорту.
«Ми розуміємо, що на величезній території нашого аеропорту може бути не зовсім просто зорієнтуватись, особливо тим, хто вилітає вперше. Тож прагнемо зробити навігацію максимально зрозумілою для наших пасажирів», – йдеться в повідомленні.
В аеропорту просять для цього розповісти про власний клієнтський досвід в аеропорті «Бориспіль», а також поділитись своїм баченням щодо вказівних знаків.
Пройти анкетування можна за посиланням.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті