Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: facebook.com/airportboryspil

Міжнародний аеропорт «Бориспіль» створив опитування, щоб покращити навігацію та зробити її максимально зрозумілою для пасажирів. Про це йдеться на сторінці летовища в Facebook.

В аеропорті розповіли, що вони сьогодні разом з агенцією Solutions for People аналізують потреби клієнтів та працюють над покращенням навігації на території аеропорту.

«Ми розуміємо, що на величезній території нашого аеропорту може бути не зовсім просто зорієнтуватись, особливо тим, хто вилітає вперше. Тож прагнемо зробити навігацію максимально зрозумілою для наших пасажирів», – йдеться в повідомленні.

В аеропорту просять для цього розповісти про власний клієнтський досвід в аеропорті «Бориспіль», а також поділитись своїм баченням щодо вказівних знаків.

Пройти анкетування можна за посиланням.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button