Аеропорт «Бориспіль» запустив опитування, щоб покращити навігацію для пасажирів
Аеропорт разом з Solutions for People аналізують потреби клієнтів та працюють над покращенням навігації.
Аеропорт разом з Solutions for People аналізують потреби клієнтів та працюють над покращенням навігації.
Фото: facebook.com/airportboryspil
Міжнародний аеропорт «Бориспіль» створив опитування, щоб покращити навігацію та зробити її максимально зрозумілою для пасажирів. Про це йдеться на сторінці летовища в Facebook.
В аеропорті розповіли, що вони сьогодні разом з агенцією Solutions for People аналізують потреби клієнтів та працюють над покращенням навігації на території аеропорту.
«Ми розуміємо, що на величезній території нашого аеропорту може бути не зовсім просто зорієнтуватись, особливо тим, хто вилітає вперше. Тож прагнемо зробити навігацію максимально зрозумілою для наших пасажирів», – йдеться в повідомленні.
В аеропорту просять для цього розповісти про власний клієнтський досвід в аеропорті «Бориспіль», а також поділитись своїм баченням щодо вказівних знаків.
Пройти анкетування можна за посиланням.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті