Аеропорт «Бориспіль» запустив опитування, щоб покращити навігацію для пасажирів
Аеропорт разом з Solutions for People аналізують потреби клієнтів та працюють над покращенням навігації.
Аеропорт разом з Solutions for People аналізують потреби клієнтів та працюють над покращенням навігації.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 33 днів. За цей час ми опублікували 26965 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Фото: facebook.com/airportboryspil
Міжнародний аеропорт «Бориспіль» створив опитування, щоб покращити навігацію та зробити її максимально зрозумілою для пасажирів. Про це йдеться на сторінці летовища в Facebook.
В аеропорті розповіли, що вони сьогодні разом з агенцією Solutions for People аналізують потреби клієнтів та працюють над покращенням навігації на території аеропорту.
«Ми розуміємо, що на величезній території нашого аеропорту може бути не зовсім просто зорієнтуватись, особливо тим, хто вилітає вперше. Тож прагнемо зробити навігацію максимально зрозумілою для наших пасажирів», – йдеться в повідомленні.
В аеропорту просять для цього розповісти про власний клієнтський досвід в аеропорті «Бориспіль», а також поділитись своїм баченням щодо вказівних знаків.
Пройти анкетування можна за посиланням.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті