Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Linus Ekenstam, Unsplash

Муніципалітет Барселони вирішив перейти від суперкварталів, які й так виглядали як радикальна відмова від автомобілізму, до суперсуперкварталів. Протягом наступного десятиліття транзитний рух автомобілів заборонять у всьому районі Ашямпла, який займає значну частину центру столиці Каталонії, повідомляє Bloomberg CityLab.

Суперквартали (superilles), вільні від автомобілів, почали створювати у Барселоні з 2016 року. Це об’єднані в одну зону квартали, які можна об’їхати лише по периметру. Всередину дозволено заїжджати лише автомобілям мешканців, доставки, екстрених служб тощо. Та й ті мусять рухатися зі швидкістю не більш як 10 км/год та поступатися дорогою пішоходам.

11 листопада мерка Барселони Ада Колау анонсувала об’єднання 21 вулиці в Ашямплі в один великий суперсуперквартал.

Типова організація руху в Ашямплі. Велодоріжку відокремлено від автомобільних смуг смітниками та паркувальними місцями для двоколісного транспорту. Фото: Ірина Стасюк, Хмарочос

Відсутність автомобілів дозволить звільнити місце для 21 нової пішохідної площі, які збираються облаштувати на перехрестях. І ці майдани, і вулиці засадять деревами – коли вони виростуть, то вкриють затінком 6,6 гектара. У районі з’явиться понад 33 гектари нових пішохідних зон.

Перетворювати Ашямплу на суперсуперквартал почнуть у 2022 році. Бюджет проєкту складе 38 мільйонів євро.

Ада Колау вважає це способом думати про місто майбутнього – з меншим забрудненням, новою мобільністю та новими публічними просторами.

Зображення: Ajuntament de Barcelona

Створювати суперквартали без автомобілів у Барселоні почали з району Поблену, де транзитний рух заборонили у дев’яти кварталах. Згодом створили ще шість суперкварталів.

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button