На Центральному вокзалі знову ремонтуватимуть ескалатори. Скільки можна?
В «Укрзалізниці» вважають, що головною проблемою ескалаторів є те, що вони «не розраховані на таке велике навантаження».
В «Укрзалізниці» вважають, що головною проблемою ескалаторів є те, що вони «не розраховані на таке велике навантаження».
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24975 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Термін експлуатації ескалаторів на Центральному залізничному вокзалі Києва завершується в кінці 2021 – на початку 2022 року. «Укрзалізниця» готується до чергового ремонту. Про це в інтерв’ю «Магістралі» розповів директор філії «Вокзальна компанія» АТ «Укрзалізниця» Володимир Коваль.
За його словами, проблемою даних ескалаторів є те, що вони не розраховані на таке велике навантаження.
«В процесі експлуатації на ескалаторах були замінені елементи на ті, які можуть витримувати великі навантаження, але цього все одно недостатньо, тому що технологічно вони розраховані на зовсім іншу кількість людей. Зараз ми в процесі оголошення тендерної процедури на черговий ремонт ескалаторів. Але все одно їх потрібно замінювати на нові», – зазначає Володимир Коваль.
У даний момент на ескалаторах змінили графік технічних зупинок: тепер вони зупиняються вночі, коли пасажиропотік набагато менше.
У листопаді 2016 року тодішній керівник «Укрзалізниці» Войцех Балчун пообіцяв до кінця року запустити непрацюючий кілька місяців ескалатор. У березні 2017 року ескалатор нарешті почав роботу, але за певним графіком. Також його регулярно відключали для виконання профілактичних та інших ремонтних робіт.
У квітні 2018 році за правління УЗ Євгеном Кравцовим було оголошено тендер на закупівлю нових ескалаторів, очікувана вартість яких становила майже 14 мільйонів гривень. Пізніше, розглянувши скаргу «Інструментального заводу», Антимонопольний комітет зобов’язав філію УЗ визнати недійсними відкриті торги.
На думку представників УЗ, Крюківський вагонобудівельний завод за допомогою ТОВ «Інструментальний завод», що входить до його складу, заблокував тендер заради підвищення ціни на обладнання. У травні 2020 року Іван Юрик, який тоді очолював УЗ, заявив, що договір з КВБЗ буде підписаний «найближчими днями».
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті