Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото з відкритих джерел

«Укрзалізниця» заявила про намір повернути харчування пасажирів у потягах і чекає на ідеї щодо нових послуг від бізнесу, повідомляється на сайті перевізника.

«Є комерційні організації, які бажають надавати такі послуги. Ми зі свого боку готові стати платформою та тестувати різні формати. Головне, що ми вимагаємо, щоб враховувалися нові реалії, зокрема, епідемічна ситуація», — заявив виконувач обов’язків члена правління компанії Олександр Перцовський.

Наразі розглядається варіант інтеграції у систему онлайн-продажу квитків окремої опції — замовлення їжі у поїзді. Наприклад, пасажиру буде запропоновано певне меню, яке заздалегідь буде підготовлено та передано у вагон провідникам згідно із замовленням. Такі послуги можна буде протестувати, а потім провести відкритий конкурс та масштабувати на всі поїзди.

Окрім харчування, «Укрзалізниця» готова розглянути бізнес-плани щодо надання у поїздах й інших послуг.

Зараз у поїздах «Інтерсіті+» та «Інтерсіті» пасажири можуть придбати питну воду, холодні напої, а також продукти харчування в індивідуальній упаковці та готові страви, які попередньо розфасовані в щільно запаковану тару та не потребують розігрівання. Реалізація продуктів харчування у швидкісних поїздах здійснюється на підставі агентського договору з ТОВ «Вог Кафе». У поїздах далекого сполучення пасажири можуть придбати холодні напої та кондитерські вироби.

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button