Хто з кандидатів на пост мера Києва найбільше витратив на рекламу в Facebook?
Загалом кандидати на пост мера у період передвиборчої кампанії витратили на рекламу понад 126 тисяч доларів.
Загалом кандидати на пост мера у період передвиборчої кампанії витратили на рекламу понад 126 тисяч доларів.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Кандидати на посаду міського голови Киэва під час кампанії витратили на рекламу у Facebook понад 126 тисяч доларів (понад 3,5 млн гривень). Новообраний мер Віталій Кличко витратив на рекламу 26 тисяч доларів (понад 736 тисяч гривень). Йдеться про витрати із персональних сторінок політиків, повідомляє «Чесно».
Найбільше з персональної сторінки витратила Ірина Верещук, яка балотувалася від партії «Слуга народу» — майже 69 тисяч доларів (майже два мільйони гривень). Це фактично половина всіх витрат столичних кандидатів.
Кандидат від ВО «Батьківщина» Олексій Кучеренко витратив на рекламу у Facebook 7,3 тис. доларів (понад 200 тисяч гривень).
Деякі кандидати не витрачали гроші на рекламу із персональних сторінок, натомість їх активно рекламували сторінки їхньої партії чи інші. Зокрема, сторінки, які просували кандидата у мери Києва Сергія Притулу – «Команда Притули» та «Притула UA», витратили на дописи понад 40 тис. доларів (понад 1,3 мільйони гривень).
Кандидат Андрій Пальчевський не витрачав грошей із персональної сторінки. Натомість усі сторінки, які агітували за нього та партію «Перемога Пальчевського», витратили на Facebook понад 143 тисяч доларів (понад чотири мільйони гривень). Серед них сторінки із назвами: «Перемога Пальчевського», «Асоціація платників податків. Київ», «Свободная Украина», «Украина Онлайн», «Полит Пост», «Полит Пресс» тощо.
Кандидат Борислав Береза також не витрачав гроші на рекламу із персональної сторінки. Водночас сторінка політсили «ЕкоПартія Берези», яка активно просувала кандидата, вклала у Facebook понад 13 тисяч доларів (понад 360 тисяч гривень).
Олександр Попов, кандидат від ОПЗЖ, витратив із персональної сторінки 5,5 тисяч доларів (понад 155 тисяч доларів). Ще 8,9 тисяч (понад 250 тисяч доларів) вклали у рекламу зі сторінки «Кияни за Олександра Попова».
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті