Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 246 днів. За цей час ми опублікували 23258 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Depo.Київ

У Києві планують облаштувати смуги громадського транспорту на мосту Патона та ще на семи вулицях. Про це повідомив Сергій Пасюта з посиланням на дані, які надав Центр організації дорожнього руху на запит «Вечірнього Києва».

Смуги громадського транспорту з’являться на вулицях:

  • Братиславська (на узгодженні);
  • проспект Соборності (поки не впроваджена);
  • Харківське шосе (на узгодженні);
  • проспект Юрія Гагаріна (на узгодженні);
  • Лугова (на узгодженні);
  • Івашкевича (завершується розробка схеми організації дорожнього руху);
  • проспект Правди (розпочаті роботи для розробки схеми організації дорожнього руху).

Повідомляється, що Центр організації дорожнього руху запроєктував 132 кілометри смуг громадського транспорту, з яких вже облаштовано 111 кілометрів.

11 листопада уряд ухвалив рішення про дозвіл руху велосипедистів смугами для руху маршрутних транспортних засобів. Окремого дорожнього знаку поки не впроваджуватимуть. Відтепер рух велосипедистів дозволено на ділянках, позначених знаком «Дорога зі смугою для руху маршрутних транспортних засобів».

У такий спосіб вирішили знизити травматизм велосипедистів на дорогах. Пояснюють: пересуватися поруч із громадським транспортом менш ризиковано, оскільки автобуси й тролейбуси рухаються зі швидкістю в середньому 20-30 км/год, а середня швидкість автомобіля в місті складає 50 км/год.

Читай також: Чому громадському транспорту потрібні окремі смуги?

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button