ЄС розробляє новий екостандарт для автомобілів. Виробники називають це кінцем ери двигунів внутрішнього згорання
З 2025 року транспортний засіб повинен працювати практично без викидів у будь-якій ситуації водіння.
З 2025 року транспортний засіб повинен працювати практично без викидів у будь-якій ситуації водіння.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 275 днів. За цей час ми опублікували 23482 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У листопаді завершилися громадські слухання щодо нового екологічного стандарту для автомобілів Євро-7, який планують ухвалити на початку 2021 року, а діяти він почне у 2025 році.
Виробники автомобілів вважають, що нові, значно суворіші, норми фактично означатимуть кінець ери двигунів внутрішнього згорання.
«З запровадженням запланованого стандарту Євро-7 Єврокомісія з 2025 року фактично заборонить автомобілі з двигуном внутрішнього згорання», – цитує electrive.com очільницю німецької Асоціації автомобільної індустрії Хільдегарду Мюллер. Вона вважає, що такі автівки стануть неконкурентними.
В Асоціації нарікають, що чи не найбільша проблема з Євро-7 – це спосіб вимірювання викидів, не лише для середніх показників, але й для пікових. Тобто, під час тесту рекомендується використовувати повний газ.
«У майбутньому транспортний засіб повинен працювати практично без викидів у будь-якій ситуації водіння – чи то під час підйому на гору, чи стояння у заторі. Всі розуміють, що це технічно неможливо», – зазначає Мюллер.
За даними Business Insider, стандарт Євро-7 передбачатиме викиди оксиду азоту на рівні 10 мг/км для бензинових двигунів і 30 мг/км для дизельних. Для порівняння, Євро-6 встановлює граничне значення на рівні 60 мг/км для бензинових і 80 мг/км для дизельних автомобілів.
Викиди оксиду вуглецю пропонують зменшити з 500 та 1000 мг відповідно до 100 та 300 мг.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті