Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 275 днів. За цей час ми опублікували 23482 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Craige McGonigle, Usplash

У листопаді завершилися громадські слухання щодо нового екологічного стандарту для автомобілів Євро-7, який планують ухвалити на початку 2021 року, а діяти він почне у 2025 році.

Виробники автомобілів вважають, що нові, значно суворіші, норми фактично означатимуть кінець ери двигунів внутрішнього згорання.

«З запровадженням запланованого стандарту Євро-7 Єврокомісія з 2025 року фактично заборонить автомобілі з двигуном внутрішнього згорання», – цитує electrive.com очільницю німецької Асоціації автомобільної індустрії Хільдегарду Мюллер. Вона вважає, що такі автівки стануть неконкурентними.

В Асоціації нарікають, що чи не найбільша проблема з Євро-7 – це спосіб вимірювання викидів, не лише для середніх показників, але й для пікових. Тобто, під час тесту рекомендується використовувати повний газ.

«У майбутньому транспортний засіб повинен працювати практично без викидів у будь-якій ситуації водіння – чи то під час підйому на гору, чи стояння у заторі. Всі розуміють, що це технічно неможливо», – зазначає Мюллер.

За даними Business Insider, стандарт Євро-7 передбачатиме викиди оксиду азоту на рівні 10 мг/км для бензинових двигунів і 30 мг/км для дизельних. Для порівняння, Євро-6 встановлює граничне значення на рівні 60 мг/км для бензинових і 80 мг/км для дизельних автомобілів.

Викиди оксиду вуглецю пропонують зменшити з 500 та 1000 мг відповідно до 100 та 300 мг.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button