Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Craige McGonigle, Usplash

У листопаді завершилися громадські слухання щодо нового екологічного стандарту для автомобілів Євро-7, який планують ухвалити на початку 2021 року, а діяти він почне у 2025 році.

Виробники автомобілів вважають, що нові, значно суворіші, норми фактично означатимуть кінець ери двигунів внутрішнього згорання.

«З запровадженням запланованого стандарту Євро-7 Єврокомісія з 2025 року фактично заборонить автомобілі з двигуном внутрішнього згорання», – цитує electrive.com очільницю німецької Асоціації автомобільної індустрії Хільдегарду Мюллер. Вона вважає, що такі автівки стануть неконкурентними.

В Асоціації нарікають, що чи не найбільша проблема з Євро-7 – це спосіб вимірювання викидів, не лише для середніх показників, але й для пікових. Тобто, під час тесту рекомендується використовувати повний газ.

«У майбутньому транспортний засіб повинен працювати практично без викидів у будь-якій ситуації водіння – чи то під час підйому на гору, чи стояння у заторі. Всі розуміють, що це технічно неможливо», – зазначає Мюллер.

За даними Business Insider, стандарт Євро-7 передбачатиме викиди оксиду азоту на рівні 10 мг/км для бензинових двигунів і 30 мг/км для дизельних. Для порівняння, Євро-6 встановлює граничне значення на рівні 60 мг/км для бензинових і 80 мг/км для дизельних автомобілів.

Викиди оксиду вуглецю пропонують зменшити з 500 та 1000 мг відповідно до 100 та 300 мг.

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button