ЄС розробляє новий екостандарт для автомобілів. Виробники називають це кінцем ери двигунів внутрішнього згорання
З 2025 року транспортний засіб повинен працювати практично без викидів у будь-якій ситуації водіння.
З 2025 року транспортний засіб повинен працювати практично без викидів у будь-якій ситуації водіння.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24980 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У листопаді завершилися громадські слухання щодо нового екологічного стандарту для автомобілів Євро-7, який планують ухвалити на початку 2021 року, а діяти він почне у 2025 році.
Виробники автомобілів вважають, що нові, значно суворіші, норми фактично означатимуть кінець ери двигунів внутрішнього згорання.
«З запровадженням запланованого стандарту Євро-7 Єврокомісія з 2025 року фактично заборонить автомобілі з двигуном внутрішнього згорання», – цитує electrive.com очільницю німецької Асоціації автомобільної індустрії Хільдегарду Мюллер. Вона вважає, що такі автівки стануть неконкурентними.
В Асоціації нарікають, що чи не найбільша проблема з Євро-7 – це спосіб вимірювання викидів, не лише для середніх показників, але й для пікових. Тобто, під час тесту рекомендується використовувати повний газ.
«У майбутньому транспортний засіб повинен працювати практично без викидів у будь-якій ситуації водіння – чи то під час підйому на гору, чи стояння у заторі. Всі розуміють, що це технічно неможливо», – зазначає Мюллер.
За даними Business Insider, стандарт Євро-7 передбачатиме викиди оксиду азоту на рівні 10 мг/км для бензинових двигунів і 30 мг/км для дизельних. Для порівняння, Євро-6 встановлює граничне значення на рівні 60 мг/км для бензинових і 80 мг/км для дизельних автомобілів.
Викиди оксиду вуглецю пропонують зменшити з 500 та 1000 мг відповідно до 100 та 300 мг.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті