Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

 

Бренд BUD компанії AB InBev Efes Україна, музичне видання Katacult і рекламне агентство Banda підготували і випустили «Книгу легендарних вечірок України». У ній зібрані історії зародження, формування та розвитку клубного руху в Україні. Останій розділ книги було дописано на вечірці BUD X Next Chapter під музику від Kirpich Soundsystem, Kiritchenko, Noizar та інших легендарних клубних артистів.

«Ми переконані, що дуже важливо знати історію сфери, до якої ти причетний. У момент, коли виникла ідея створити книгу, в якій вмістяться 29 років клубного життя нашої країни, ми зрозуміли, що зобов’язані реалізувати цей проєкт. Це одночасно і підручник з історії найкращих вечірок України, і своєрідний випускний альбом юності українського рейву. Дуже важливо, що ця книга виходить саме зараз, коли весь світ, у тому числі світ клубних вечірок, завмер на паузі. В української музичної культури прекрасна історія і, незважаючи на вимушене тимчасове затишшя, ми знаємо, що далі буде і це продовження буде гідним нової книги», — коментує Анна Руденко, маркетинг-директор AB InBev Efes Україна.

У «Книзі легендарних вечірок України» також можна знайти старі афіші та флаєри, фотографії та історії учасників українських рейвів. Вони стали основою клубної культури України, яка переживає зараз свій розквіт.

«При створенні книги ми шукали і збирали архівні фото, старі афіші та яскраві історії очевидців зародження і розвитку українського рейву. Книга ілюструє життя клубної молоді в різні періоди історії незалежної України, доводячи, що любов до музики й атмосфери вечірок залишається незмінним атрибутом молодих людей ось уже кількох поколінь», — зазначають у Katacult.

Книга поділена на декілька розділів. У них описані значущі події у клубному житті України: зародження українського рейву (1990-1999 рр.), період трансформації клубного руху (2000-2009 рр.) і його розквіт (2010-2019 рр.). Кожен розділ розповідає про атмосферу та особливості вечірок у різних містах України — від Києва, Одеси і Харкова до Тернополя та Луганська.

«Минув майже рік відтоді, як з’явилася ідея зробити цю книгу. І ось, нарешті, вона побачила світ. Ця книга важлива для сучасників, оскільки вона досліджує значний прошарок української культури, про який майже не писали в такому форматі. А тепер матеріали про знакові українські вечірки зібрані в одному виданні, яке можна знайти навіть у міській бібліотеці», — говорить Banda.

«Книга легендарних вечірок України» буде доступна в магазинах та бібліотеках. На її сторінках зібрано важливі моменти клубного руху. Книга допоможе справжнім рейверам зануритися в приємні спогади, а всім іншим — дізнатися більше про те, що відбувається в українських клубах і як вони впливають на формування культури України в цілому.

Завантажити книгу BUD X Next Chapter можна за посиланням.


AB InBev Efes Україна — один із лідерів українського пивоварного ринку, який є спільним підприємством найбільшої в світі виробника пива Anheuser-Busch InBev і регіональної компанії з виробництва напоїв із провідними позиціями Anadolu Efes.

AB InBev Efes Україна має три пивоварні в Чернігові, Харкові та Миколаєві.

Портфель пивних брендів складається з глобальних ТМ: Bud, Corona Extra, Stella Artois; міжнародних ТМ: Hoegaarden, Leffe, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten, Staropramen, Taller, Velkopopovický Kozel, «Старий Мельник із Діжки», Miller, Tripel Karmeliet, Kwak, Cubanisto, Boddingtons Pub Ale; локальних ТМ: «Чернігівське», «Рогань», «Янтар»; квасу«Село і люди», сидру «Де Сад».

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button