Київавтодор, реконструюючи Алматинську вулицю, встановив тут не ті платформи
Київпастранс не узгодив з Київатодором зміни в проєкті капітального ремонту Алматинської.
Київпастранс не узгодив з Київатодором зміни в проєкті капітального ремонту Алматинської.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Комунальне підприємство «Київпастранс» при проєктуванні ремонту вулиці Алматинської в Дніпровському районі не узгодило свій проєкт з комунальною корпорацією «Київавтодор». Тому замість високих платформ зробили тільки низькі і дуже вузькі, які не відповідають нормам, йдеться в блозі «Железные магистрали». Нагадаємо, що комунальні підприємства підпорядковуються КМДА, яку очолює Віталій Кличко.
Історія капітального ремонту Алматинської почалася в 2012 році. Тоді почали розробку проєкту, в першій версії якого передбачалося створення острівних платформ. Таким чином схема руху трамваїв повинна була організована так: вагони переходять з правостороннього на лівосторонній рух, а потім повертаються у початкову траєкторію.
Пізніше «Київпастранс» відмовився від такої схеми руху та підкоригував проєкт під звичайні бокові платформи. Проте «Укравтодор», який ремонтував проїзджу частину Алматинської, не проінформували про зміни в проєкті. Таким чином, дорожники зберегли ширину проїжджої частини, як було прописано в першому проєкті. Для подальшого будівництва бокових платформ необхідно було звузити ширину дорогу, залишивши для них ділянку в 11 метрів.
Крім цього, внесені зміни до проєкту реконструкції вулиці містили габарити платформ, які не відповідають будівельним нормам – замість 2,5 метрів запланували ширину 1,6 метрів без навісів та лавок. Варто відзначити, що, не дивлячись на помилки в проєкті, він пройшов експертизу. Після виявлення порушень план відправили на доопрацювання.
На одній з майбутніх трамвайних зупинок замість підвищеної трамвайної платформи зробили звичайну з рівнем головки рейки. Тактильна плитка знаходиться в габариті руху трамваю, що робить цю плитку небезпечною для людей з інвалідністю.
Трамвайну лінію реконструювали за тендером «Київпастрансу» в 2018 році. Тендер виграла будівельна компанія «Адамант». У тендері були прописані строки виконання робіт – початок грудня 2018 року – грудень 2020. Проте розпорядження КМДА про початок робіт з’явилося лише в березні зі строком у п’ять з половиною місяців. Бюджет проєкту 267,5 мільйонів гривень, у цей кошторис входить облаштування 12 платформ та сім павільйонів для очікування. Станом на листопад 2020 року, на трамвайній лінії по Алматинський виконали майже всі роботи.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті