Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: kiev.klichko.org

Комунальне підприємство «Київпастранс» при проєктуванні ремонту вулиці Алматинської в Дніпровському районі не узгодило свій проєкт з комунальною корпорацією «Київавтодор». Тому замість високих платформ зробили тільки низькі і дуже вузькі, які не відповідають нормам, йдеться в блозі «Железные магистрали». Нагадаємо, що комунальні підприємства підпорядковуються КМДА, яку очолює Віталій Кличко.

Історія капітального ремонту Алматинської почалася в 2012 році. Тоді почали розробку проєкту, в першій версії якого передбачалося створення острівних платформ. Таким чином схема руху трамваїв повинна була організована так: вагони переходять з правостороннього на лівосторонній рух, а потім повертаються у початкову траєкторію.

Пізніше «Київпастранс» відмовився від такої схеми руху та підкоригував проєкт під звичайні бокові платформи. Проте «Укравтодор», який ремонтував проїзджу частину Алматинської, не проінформували про зміни в проєкті. Таким чином, дорожники зберегли ширину проїжджої частини, як було прописано в першому проєкті. Для подальшого будівництва бокових платформ необхідно було звузити ширину дорогу, залишивши для них ділянку в 11 метрів.

Крім цього, внесені зміни до проєкту реконструкції вулиці містили габарити платформ, які не відповідають будівельним нормам – замість 2,5 метрів запланували ширину 1,6 метрів без навісів та лавок. Варто відзначити, що, не дивлячись на помилки в проєкті, він пройшов експертизу. Після виявлення порушень план відправили на доопрацювання.

На одній з майбутніх трамвайних зупинок замість підвищеної трамвайної платформи зробили звичайну з рівнем головки рейки. Тактильна плитка знаходиться в габариті руху трамваю, що робить цю плитку небезпечною для людей з інвалідністю.

Трамвайну лінію реконструювали за тендером «Київпастрансу» в 2018 році. Тендер виграла будівельна компанія «Адамант». У тендері були прописані строки виконання робіт – початок грудня 2018 року – грудень 2020. Проте розпорядження КМДА про початок робіт з’явилося лише в березні зі строком у п’ять з половиною місяців. Бюджет проєкту 267,5 мільйонів гривень, у цей кошторис входить облаштування 12 платформ та сім павільйонів для очікування. Станом на листопад 2020 року, на трамвайній лінії по Алматинський виконали майже всі роботи.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button