Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах


У Німеччині відновлять швидкісний дизель-потяг VT 18.16, перший прототип якого був побудований в Німецькій демократичній республіці в 1963 році. На роботи буде виділено чотири мільйони євро, повідомляє видання Leipziger Volkszeitung.

Колись потяг з’єднував Дрезден з Прагою і Віднем – тепер експрес-потяг VT 18.16 буде здійснювати регулярні спеціальні рейси з різних напрямків у Європі.

Відновити потяг намагається некомерційна компанія SVT Görlitz, а уряд вирішив підтримати її ідею. З федерального бюджету країни буде виділено чотири мільйони євро. Коли відповідні фінансування буде схвалено, організація відремонтує та відновить двигуни, технології, інтер’єр та зовнішній вигляд потягу. Наразі до організації входять близько 80 волонтерів з Німеччини, Данії та Чехії. У роботу планують повернути склад, який зараз знаходиться в Герліці – в цьому місті працював вагонобудівний завод VEB Waggonbau Görlitz, який виробляв даний рухомий склад.

Планується, що в 2023 році вагон-експрес вперше повернеться до Праги та буде виконувати десять спеціальних поїздок в рік.

«Можливо, ми поїдемо прямо до Відня», – каже Маріо Ліб, керуючий директор компанії, маючи на увазі зв’язок з Vindobona (Берлін-Прага-Відень).

ЦТС пише, що потяги VT 18.16 випускалися серійно з 1965 по 1968 роки. Всього було вироблено вісім складів, які формувалися з чотирьох-шести вагонів. Поїзд оснащувався двома дизельними установками в головних вагонах, кожна з яких розвивала потужність 1000 кінських сил. Конструкційна швидкість для складу з шести вагонів становила 140 кілометрів на годину, з чотирьох вагонів – 160 кілометрів. У кожному експресі був вагон-ресторан, а їжа готувалася на повністю обладнаній кухні.

Потяги призначалися, в основному, для роботи на міжнародних маршрутах, найвідомішим з яких був Vindobona. Також з Берліна були маршрути в Мальме, Копенгаген і Карлові Вари. Ще один маршрут в Карлові Вари був з Лейпцига. Експреси використовувалися переважно жителями Західного Берліна і громадянами скандинавських країн, а також дипломатами при транзиті через НДР.

Нагадаємо, у Львові реставрували та поставили на рейки 111-річний трамвай Sanok SW1, який їздив містом у 40-70 роках XIX століття. Минулого року його реставрували у майстернях ЛКП «Львівелектротранс».

Фото: MDR / L. Müller, Kathrin König, epaphotos

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button