Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 310 днів. За цей час ми опублікували 26399 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах


Благодійний маркет «Кураж» створив проєкт «Різдвяні історії», в ході якого планують зібрати 200 тисяч гривень на термінові побутові потреби дитячих будинків сімейного типу, повідомляють організатори.

Організатори благодійного проєкту зазначають, що в Україні все більше з’являється дитячих будинків сімейного типу. У таких будинках пара (зазвичай, подружня) виховує невелику кількість дітей, що створює можливість жити справжньою сім’єю: дітям легше соціалізуватися, адже вони беруть участь у побуті, ходять у звичайні школи та спілкуються між собою.

На зібрані кошти «Кураж» планує придбати коштовне обладнання, необхідне у побуті для дитячих будинків сімейного типу, що значно підвищить якість життя вихованців.

Для чотирьох сімей планують купити: котел для обігріву дитячого будинку родини Шеханіних у Харкові за 30 490 гривень; оплатити комунальні послуги центру «Місто щасливих дітей» в Києві – 48 400 гривень; купити пральну машинку, постіль і ковдри для дитячого будинку родини Баранових, де ростуть шість школярів, із Дніпропетровської області – 45 600 гривень; утеплити будинок сім’ї спортсменів Чулічкових в Дніпропетровській області – 45 000 гривень.

Благодійний збір проходитиме на незалежній платформі dobro.ua. Долучитися до збору та дізнатися, якій сім’ї ви зробили подарунок до Нового року можна за посиланням.

В рамках самого проєкту «Кураж» поділиться історіями людей, які не в теорії знайомі з життям у дитячих будинках. Автори проєкту впевнені, що історії можуть допомогти повірити у себе тим, хто проходить через такі життєві обставини, а також змінити ставлення сторонніх людей. Цього разу «Кураж» і сам став безпосереднім учасником: першою, хто розкаже свою історію, стане продюсерка маркету.

Фото: unsplash.com

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button