Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 295 днів. За цей час ми опублікували 23622 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах


Благодійний маркет «Кураж» створив проєкт «Різдвяні історії», в ході якого планують зібрати 200 тисяч гривень на термінові побутові потреби дитячих будинків сімейного типу, повідомляють організатори.

Організатори благодійного проєкту зазначають, що в Україні все більше з’являється дитячих будинків сімейного типу. У таких будинках пара (зазвичай, подружня) виховує невелику кількість дітей, що створює можливість жити справжньою сім’єю: дітям легше соціалізуватися, адже вони беруть участь у побуті, ходять у звичайні школи та спілкуються між собою.

На зібрані кошти «Кураж» планує придбати коштовне обладнання, необхідне у побуті для дитячих будинків сімейного типу, що значно підвищить якість життя вихованців.

Для чотирьох сімей планують купити: котел для обігріву дитячого будинку родини Шеханіних у Харкові за 30 490 гривень; оплатити комунальні послуги центру «Місто щасливих дітей» в Києві – 48 400 гривень; купити пральну машинку, постіль і ковдри для дитячого будинку родини Баранових, де ростуть шість школярів, із Дніпропетровської області – 45 600 гривень; утеплити будинок сім’ї спортсменів Чулічкових в Дніпропетровській області – 45 000 гривень.

Благодійний збір проходитиме на незалежній платформі dobro.ua. Долучитися до збору та дізнатися, якій сім’ї ви зробили подарунок до Нового року можна за посиланням.

В рамках самого проєкту «Кураж» поділиться історіями людей, які не в теорії знайомі з життям у дитячих будинках. Автори проєкту впевнені, що історії можуть допомогти повірити у себе тим, хто проходить через такі життєві обставини, а також змінити ставлення сторонніх людей. Цього разу «Кураж» і сам став безпосереднім учасником: першою, хто розкаже свою історію, стане продюсерка маркету.

Фото: unsplash.com

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button