Які компанії найбільше забруднюють планету пластиком?
Coca-Cola, Pepsi і Nestle найбіkmit забруднювали планету пластиком у 2020 році.
Coca-Cola, Pepsi і Nestle найбіkmit забруднювали планету пластиком у 2020 році.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Міжнародний рух Break Free From Plastic назвав топ компаній, які найбільше забруднювали планету пластиком у 2020 році. Втретє поспіль антирейтинг очолили Coca-Cola, Pepsi і Nestle, повідомляє The Guardian.
Break Free From Plastic звинуватив компанії в тому, що вони не домоглися жодних результатів у скороченні пластикових відходів. Сміття з маркуванням Coca-Cola знайшли в 51 країні з 55-ти, PepsiCo – в 43-х, Nestle – в 37-ми.
Для цього дослідження 15 тисяч волонтерів збирали сміття у містах, на пляжах, вулицях, у парках і лісах 55 країн. Вони виявили, що бренд Coca-Cola забруднює планету сильніше, ніж PepsiCo і Nestle разом узяті. Серед викинутих в природу пляшок маркування Coca-Cola стояло на 13 834, PepsiCo – на 5 155, Nestle – на 8 633.
На четвертому місці Unilever (Lipton, Brooke Bond, Knorr, Dove, Rexona, Axe, Timotei), п’ятому – Mondelez International (Oreo, Oscar Mayer, Kraft Foods), шостому – Mars Incorporated (Mars, Snickers, Milky Way, Twix, M&M’s, Pedigree), сьомому – P&G (Ariel, Always, Hugo Boss, Duracell, Gillette, Old Spice), восьмому – Philip Morris International (Marlboro, L&M, Philip Morris, Parliament), дев’ятому – Colgate-Palmolive, десятому – Perfetti Van Melle (Chupa Chups, Mentos)
У Coca-Cola оскаржили це твердження і пообіцяли, то до 2030 року жодна пластикова пляшка не потрапить в океан. PepsiCo збирається до 2025 року скоротити кількість первинного пластику на 35%. У Nestle заявили, що до цього ж часу вся її упаковка буде придатна для вторинної переробки або повторного використання.
У лютому 2019 року Всесвітньому економічному форумі в Давосі віце-президент Coca-Cola Беа Перес заявила, що компанія не збирається відмовлятися від використання пластикових пляшок, оскільки це суперечить бажанням покупців. У корпорації були впевнені, що споживачам подобаються саме пластикові пляшки, бо вони легкі, зручні в користуванні і герметично закручуються.
Фото: unsplash.com
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті