Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах


Міжнародний рух Break Free From Plastic назвав топ компаній, які найбільше забруднювали планету пластиком у 2020 році. Втретє поспіль антирейтинг очолили Coca-Cola, Pepsi і Nestle, повідомляє The Guardian.

Break Free From Plastic звинуватив компанії в тому, що вони не домоглися жодних результатів у скороченні пластикових відходів. Сміття з маркуванням Coca-Cola знайшли в 51 країні з 55-ти, PepsiCo – в 43-х, Nestle – в 37-ми.

Для цього дослідження 15 тисяч волонтерів збирали сміття у містах, на пляжах, вулицях, у парках і лісах 55 країн. Вони виявили, що бренд Coca-Cola забруднює планету сильніше, ніж PepsiCo і Nestle разом узяті. Серед викинутих в природу пляшок маркування Coca-Cola стояло на 13 834, PepsiCo – на 5 155, Nestle – на 8 633.

На четвертому місці Unilever (Lipton, Brooke Bond, Knorr, Dove, Rexona, Axe, Timotei), п’ятому – Mondelez International (Oreo, Oscar Mayer, Kraft Foods), шостому – Mars Incorporated (Mars, Snickers, Milky Way, Twix, M&M’s, Pedigree), сьомому – P&G (Ariel, Always, Hugo Boss, Duracell, Gillette, Old Spice), восьмому – Philip Morris International (Marlboro, L&M, Philip Morris, Parliament), дев’ятому – Colgate-Palmolive, десятому – Perfetti Van Melle (Chupa Chups, Mentos)

У Coca-Cola оскаржили це твердження і пообіцяли, то до 2030 року жодна пластикова пляшка не потрапить в океан. PepsiCo збирається до 2025 року скоротити кількість первинного пластику на 35%. У Nestle заявили, що до цього ж часу вся її упаковка буде придатна для вторинної переробки або повторного використання.

У лютому 2019 року Всесвітньому економічному форумі в Давосі віце-президент Coca-Cola Беа Перес заявила, що компанія не збирається відмовлятися від використання пластикових пляшок, оскільки це суперечить бажанням покупців. У корпорації були впевнені, що споживачам подобаються саме пластикові пляшки, бо вони легкі, зручні в користуванні і герметично закручуються.

Фото: unsplash.com

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button