Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Рух UAnimals створив онлайн-магазин натурального хутра. Організатори повідомляють, що особливість крамниці полягає в «максимально чесній ціні» – у кількості тварин, яких вб’ють заради шуби.

Онлайн-магазин намагалися зробили схожим на справжній, його назвали Golden Fur та за два дні зробили сайт.

«Особливість магазину полягає в максимально чесній ціні. Натискаючи на кнопку “дізнатися ціну”, потенційний покупець шуби дізнається про кількість убитих для неї лисиць, єнотів і інших тварин. А також в буквальному сенсі може подивитися в очі своїй шубі», – пояснили зоозахисники.

Посилання на «магазин хутра» поширили по тематичних групах любителів хутра та розрекламували в соцмережах і Google.

«Тепер виклик полягав у просуванні, аби відвідувачами стали саме потенційні покупці. Спочатку ми вирушили в тематичні групи любителів хутра, потім завдяки підтримці наших патронів запустили рекламу в Facebook та Google. Все таргетування спрямовувалось на любителів хутра», – розповіли в організації.

За два тижні його відвідали понад 12 тисяч охочих придбати хутряну шубу.

За «цінами» магазину, норкова шуба коштує 45 вбитих норок, шуба з шиншили – 250 вбитих шиншил, лисяча шуба – 30 лисячих життів.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button