UAnimals відкрили «магазин натурального хутра», де ціну показують у вбитих тваринах
За два тижні так званий магазин відвідали понад 12 тисяч охочих придбати хутряну шубу.
За два тижні так званий магазин відвідали понад 12 тисяч охочих придбати хутряну шубу.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Рух UAnimals створив онлайн-магазин натурального хутра. Організатори повідомляють, що особливість крамниці полягає в «максимально чесній ціні» – у кількості тварин, яких вб’ють заради шуби.
Онлайн-магазин намагалися зробили схожим на справжній, його назвали Golden Fur та за два дні зробили сайт.
«Особливість магазину полягає в максимально чесній ціні. Натискаючи на кнопку “дізнатися ціну”, потенційний покупець шуби дізнається про кількість убитих для неї лисиць, єнотів і інших тварин. А також в буквальному сенсі може подивитися в очі своїй шубі», – пояснили зоозахисники.
Посилання на «магазин хутра» поширили по тематичних групах любителів хутра та розрекламували в соцмережах і Google.
«Тепер виклик полягав у просуванні, аби відвідувачами стали саме потенційні покупці. Спочатку ми вирушили в тематичні групи любителів хутра, потім завдяки підтримці наших патронів запустили рекламу в Facebook та Google. Все таргетування спрямовувалось на любителів хутра», – розповіли в організації.
За два тижні його відвідали понад 12 тисяч охочих придбати хутряну шубу.
За «цінами» магазину, норкова шуба коштує 45 вбитих норок, шуба з шиншили – 250 вбитих шиншил, лисяча шуба – 30 лисячих життів.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті