Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 23 днів. За цей час ми опублікували 26878 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Рух UAnimals створив онлайн-магазин натурального хутра. Організатори повідомляють, що особливість крамниці полягає в «максимально чесній ціні» – у кількості тварин, яких вб’ють заради шуби.

Онлайн-магазин намагалися зробили схожим на справжній, його назвали Golden Fur та за два дні зробили сайт.

«Особливість магазину полягає в максимально чесній ціні. Натискаючи на кнопку “дізнатися ціну”, потенційний покупець шуби дізнається про кількість убитих для неї лисиць, єнотів і інших тварин. А також в буквальному сенсі може подивитися в очі своїй шубі», – пояснили зоозахисники.

Посилання на «магазин хутра» поширили по тематичних групах любителів хутра та розрекламували в соцмережах і Google.

«Тепер виклик полягав у просуванні, аби відвідувачами стали саме потенційні покупці. Спочатку ми вирушили в тематичні групи любителів хутра, потім завдяки підтримці наших патронів запустили рекламу в Facebook та Google. Все таргетування спрямовувалось на любителів хутра», – розповіли в організації.

За два тижні його відвідали понад 12 тисяч охочих придбати хутряну шубу.

За «цінами» магазину, норкова шуба коштує 45 вбитих норок, шуба з шиншили – 250 вбитих шиншил, лисяча шуба – 30 лисячих життів.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button