UAnimals відкрили «магазин натурального хутра», де ціну показують у вбитих тваринах
За два тижні так званий магазин відвідали понад 12 тисяч охочих придбати хутряну шубу.
За два тижні так званий магазин відвідали понад 12 тисяч охочих придбати хутряну шубу.
Рух UAnimals створив онлайн-магазин натурального хутра. Організатори повідомляють, що особливість крамниці полягає в «максимально чесній ціні» – у кількості тварин, яких вб’ють заради шуби.
Онлайн-магазин намагалися зробили схожим на справжній, його назвали Golden Fur та за два дні зробили сайт.
«Особливість магазину полягає в максимально чесній ціні. Натискаючи на кнопку “дізнатися ціну”, потенційний покупець шуби дізнається про кількість убитих для неї лисиць, єнотів і інших тварин. А також в буквальному сенсі може подивитися в очі своїй шубі», – пояснили зоозахисники.
Посилання на «магазин хутра» поширили по тематичних групах любителів хутра та розрекламували в соцмережах і Google.
«Тепер виклик полягав у просуванні, аби відвідувачами стали саме потенційні покупці. Спочатку ми вирушили в тематичні групи любителів хутра, потім завдяки підтримці наших патронів запустили рекламу в Facebook та Google. Все таргетування спрямовувалось на любителів хутра», – розповіли в організації.
За два тижні його відвідали понад 12 тисяч охочих придбати хутряну шубу.
За «цінами» магазину, норкова шуба коштує 45 вбитих норок, шуба з шиншили – 250 вбитих шиншил, лисяча шуба – 30 лисячих життів.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті