Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 296 днів. За цей час ми опублікували 23637 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах


У Гельсінкі через пандемію закрилася велика кількість магазинів. Телекомунікаційна компанія Telia Finland перетворила порожні офісні приміщення на різдвяні вітрини, там самим заохочуючи покупців купувати у малих виробників, повідомляє Martechseries.

З початку грудня і до Різдва дисплеї Telia Finland рекламують виробників, направляючи покупців у їхні магазини. Ці компанії також просуваються в святковому каталозі Telia Finland.

«Значення малого бізнесу для економіки величезне, і фінансове благополуччя підприємця безпосередньо впливає на всю його сім’ю. Ми хочемо спонукати людей купувати різдвяні подарунки у малих підприємств», – заявили в Telia Finland.

Кампанія була реалізована агентством TBWA\Helsinki і продовжує весняну кампанію Together. У рамках проєкту Telia Finland прорекламувала малий бізнес у пресі, телебачення, на радіо та в інтернеті. Восени компанія запустила рух Small Business Friday, заохочуючи робити покупки у підприємств малого бізнесу хоча б раз на тиждень.

Фото: martechseries.com

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button