Закинуті магазини Гельсінкі перетворюють на зовнішню рекламу для малого бізнесу
У Гельсінкі переобладнали порожні офісні приміщення на різдвяні вітрини.
У Гельсінкі переобладнали порожні офісні приміщення на різдвяні вітрини.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У Гельсінкі через пандемію закрилася велика кількість магазинів. Телекомунікаційна компанія Telia Finland перетворила порожні офісні приміщення на різдвяні вітрини, там самим заохочуючи покупців купувати у малих виробників, повідомляє Martechseries.
З початку грудня і до Різдва дисплеї Telia Finland рекламують виробників, направляючи покупців у їхні магазини. Ці компанії також просуваються в святковому каталозі Telia Finland.
«Значення малого бізнесу для економіки величезне, і фінансове благополуччя підприємця безпосередньо впливає на всю його сім’ю. Ми хочемо спонукати людей купувати різдвяні подарунки у малих підприємств», – заявили в Telia Finland.
Кампанія була реалізована агентством TBWA\Helsinki і продовжує весняну кампанію Together. У рамках проєкту Telia Finland прорекламувала малий бізнес у пресі, телебачення, на радіо та в інтернеті. Восени компанія запустила рух Small Business Friday, заохочуючи робити покупки у підприємств малого бізнесу хоча б раз на тиждень.
Фото: martechseries.com
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті