Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 303 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах


Український YouTube-блогер Роман Алексенко на каналі ORJEUNESSE виклав відео на якому поліція зупинила його автомобіль Tesla, що їхав на автопілоті. Алексенко в цей час знаходився на задньому сидінні автівки.

Автомобіль зупинили патрульні поліцейські і намагалися звинуватити блогера в перевищенні швидкості, а той, в свою чергу, наполягав на тому, що не був за кермом. Потім поліцейські звинувати його в тому, що він задавав параметри автопілоту. На це Алексенко заявив, що параметри швидкості задає Google maps, а також «автопілот не можна налаштувати більше дозволеної швидкості».

Потім вони посперечалися щодо правил дорожнього руху і дозволеної швидкості на цій ділянці. За словами поліцейського, 116 кілометрів на годину – це більше, ніж дозволена швидкість на автодорозі, по якій їхав Tesla. Допустима швидкість у межах міста – 50 кілометрів на годину.

Алексенко вказав, що згідно з ПДД, поза населеними пунктами на всіх дорогах та на дорогах, що проходять через населені пункти, позначені знаком 5.47, дозволяється рух із швидкістю: на автомобільній дорозі, що позначена дорожнім знаком 5.1 – не більше 130 км/год., на автомобільній дорозі з окремими проїзними частинами, що відокремлені одна від одної розділювальною смугою – не більше 110 км/год., на інших автомобільних дорогах – не більше 90 км/год.

Чим же у підсумку закінчилася суперечка, невідомо.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button