Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 269 днів. За цей час ми опублікували 23431 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах


Український YouTube-блогер Роман Алексенко на каналі ORJEUNESSE виклав відео на якому поліція зупинила його автомобіль Tesla, що їхав на автопілоті. Алексенко в цей час знаходився на задньому сидінні автівки.

Автомобіль зупинили патрульні поліцейські і намагалися звинуватити блогера в перевищенні швидкості, а той, в свою чергу, наполягав на тому, що не був за кермом. Потім поліцейські звинувати його в тому, що він задавав параметри автопілоту. На це Алексенко заявив, що параметри швидкості задає Google maps, а також «автопілот не можна налаштувати більше дозволеної швидкості».

Потім вони посперечалися щодо правил дорожнього руху і дозволеної швидкості на цій ділянці. За словами поліцейського, 116 кілометрів на годину – це більше, ніж дозволена швидкість на автодорозі, по якій їхав Tesla. Допустима швидкість у межах міста – 50 кілометрів на годину.

Алексенко вказав, що згідно з ПДД, поза населеними пунктами на всіх дорогах та на дорогах, що проходять через населені пункти, позначені знаком 5.47, дозволяється рух із швидкістю: на автомобільній дорозі, що позначена дорожнім знаком 5.1 – не більше 130 км/год., на автомобільній дорозі з окремими проїзними частинами, що відокремлені одна від одної розділювальною смугою – не більше 110 км/год., на інших автомобільних дорогах – не більше 90 км/год.

Чим же у підсумку закінчилася суперечка, невідомо.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button