Виробник маршруток «Эталон» випустив трамвай власної розробки
Трамвайний вагон побудований на базі капітально відремонтованого чеського трамвая Татра Т3.
Трамвайний вагон побудований на базі капітально відремонтованого чеського трамвая Татра Т3.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 318 днів. За цей час ми опублікували 26449 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Виробник транспортних засобів корпорація «Еталон» у 2021 році виводить на ринок трамвайний вагон власної розробки ТР 3100 на базі капітально відремонтованого чеського трамвая Татра Т3 – із заміною кузова на новий і на базі колісних візків Татра, повідомляє «Інтерфакс Україна».
Генеральний директор Чернігівського автозаводу Андрій Савченко розповів, що перший зразок трамвайного вагону вже випущено, він має переваги перед конкурентами та може бути запропонований у кількох варіантах.
Модель ТР 3100 запропоновано в трьох варіантах – з виготовленням нового кузова із сучасним оснащенням та капремонтом візків; з новим кузовом, оснащенням і придбанням нових візків; виготовлення лише кузова з різним ступенем оснащеності.
Трамвай завдовжки майже 16 метрів повною масою 32 тонни, має ділянку низької підлоги (посередині салону) з можливістю заїзду інвалідних колясок. Тяговий привод – компанії «Інформбізнес» (Молдова) з можливістю відключення одного з візків. Привод забезпечує функції «антиюза», рекуперації та електродинамічного гальмування і порівняно з класичним приводом Татра Т3 дає змогу заощаджувати до 40% електроенергії.
Вагон має чотири пари дверей виробництва компанії «Камоцці Україна», привод дверей передбачає блокування і з внутрішньої, і з зовнішньої сторони. Також передбачена функція відчинення дверей за повного зупинення трамваю пасажирами із зовнішньої та з внутрішньої сторін, що мінімізує втрати обігріву салону. У базовій комплектації передбачено кондиціонування водійського місця.
На початку 2021 року компанія проведе остаточні випробування ТР 3100, і вже почне переговори про купівлю з трамвайними депо.
Фото: autocentre.ua
Читайте також: Як Київ втратив трамвайну мережу і чому її варто повернути в місто?
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті