Виробник маршруток «Эталон» випустив трамвай власної розробки
Трамвайний вагон побудований на базі капітально відремонтованого чеського трамвая Татра Т3.
Трамвайний вагон побудований на базі капітально відремонтованого чеського трамвая Татра Т3.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Виробник транспортних засобів корпорація «Еталон» у 2021 році виводить на ринок трамвайний вагон власної розробки ТР 3100 на базі капітально відремонтованого чеського трамвая Татра Т3 – із заміною кузова на новий і на базі колісних візків Татра, повідомляє «Інтерфакс Україна».
Генеральний директор Чернігівського автозаводу Андрій Савченко розповів, що перший зразок трамвайного вагону вже випущено, він має переваги перед конкурентами та може бути запропонований у кількох варіантах.
Модель ТР 3100 запропоновано в трьох варіантах – з виготовленням нового кузова із сучасним оснащенням та капремонтом візків; з новим кузовом, оснащенням і придбанням нових візків; виготовлення лише кузова з різним ступенем оснащеності.
Трамвай завдовжки майже 16 метрів повною масою 32 тонни, має ділянку низької підлоги (посередині салону) з можливістю заїзду інвалідних колясок. Тяговий привод – компанії «Інформбізнес» (Молдова) з можливістю відключення одного з візків. Привод забезпечує функції «антиюза», рекуперації та електродинамічного гальмування і порівняно з класичним приводом Татра Т3 дає змогу заощаджувати до 40% електроенергії.
Вагон має чотири пари дверей виробництва компанії «Камоцці Україна», привод дверей передбачає блокування і з внутрішньої, і з зовнішньої сторони. Також передбачена функція відчинення дверей за повного зупинення трамваю пасажирами із зовнішньої та з внутрішньої сторін, що мінімізує втрати обігріву салону. У базовій комплектації передбачено кондиціонування водійського місця.
На початку 2021 року компанія проведе остаточні випробування ТР 3100, і вже почне переговори про купівлю з трамвайними депо.
Фото: autocentre.ua
Читайте також: Як Київ втратив трамвайну мережу і чому її варто повернути в місто?
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті