Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Виробник транспортних засобів корпорація «Еталон» у 2021 році виводить на ринок трамвайний вагон власної розробки ТР 3100 на базі капітально відремонтованого чеського трамвая Татра Т3 – із заміною кузова на новий і на базі колісних візків Татра, повідомляє «Інтерфакс Україна».

Генеральний директор Чернігівського автозаводу Андрій Савченко розповів, що перший зразок трамвайного вагону вже випущено, він має переваги перед конкурентами та може бути запропонований у кількох варіантах.

Модель ТР 3100 запропоновано в трьох варіантах – з виготовленням нового кузова із сучасним оснащенням та капремонтом візків; з новим кузовом, оснащенням і придбанням нових візків; виготовлення лише кузова з різним ступенем оснащеності.

Трамвай завдовжки майже 16 метрів повною масою 32 тонни, має ділянку низької підлоги (посередині салону) з можливістю заїзду інвалідних колясок. Тяговий привод – компанії «Інформбізнес» (Молдова) з можливістю відключення одного з візків. Привод забезпечує функції «антиюза», рекуперації та електродинамічного гальмування і порівняно з класичним приводом Татра Т3 дає змогу заощаджувати до 40% електроенергії.

Вагон має чотири пари дверей виробництва компанії «Камоцці Україна», привод дверей передбачає блокування і з внутрішньої, і з зовнішньої сторони. Також передбачена функція відчинення дверей за повного зупинення трамваю пасажирами із зовнішньої та з внутрішньої сторін, що мінімізує втрати обігріву салону. У базовій комплектації передбачено кондиціонування водійського місця.

На початку 2021 року компанія проведе остаточні випробування ТР 3100, і вже почне переговори про купівлю з трамвайними депо.

Фото: autocentre.ua

Читайте також: Як Київ втратив трамвайну мережу і чому її варто повернути в місто?

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button