Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 125 днів. За цей час ми опублікували 25004 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Кабінет міністрів затвердив максимальний розмір плати за разовий проїзд автошляхами, побудованими на умовах концесії – він визначатиметься відповідно до категорії транспортних засобів та за кожний кілометр автошляху, повідомляє Міністерство інфраструктури.

23 грудня на своєму засіданні Уряд затвердив максимальний розмір плати за разовий проїзд автомобільними дорогами загального користування, побудованими на умовах концесії. Так, вартість проїзду через концесійні дороги в Україні буде коливатися від 80 копійок до 4,6 гривень за кілометр.

Для того, щоб залучити приватних інвесторів на ринок українських автошляхів вже розроблена Перша програма ДПП у дорожній галузі roadppp.in.ua, повідомив міністр Владислав Криклій. В рамках програми на першому етапі планується відновлення шести потенційних пілотних ділянок доріг загальною протяжністю 1400 кілометрів.

Які дороги можуть стати платними Україні:

  • ділянка дороги М-03 від Борисполя до Полтави;
  • частина дороги М-06 Київ – Житомир – Рівне;
  • маршрут від Дніпра до Кривого Рогу і Миколаєва (М-04, Н-11);
  • маршрут Ягодин – Ковель – Луцьк (М-07, М-19);
  • маршрут Харків – Дніпро – Запоріжжя (М-29, M-04, M-18);
  • частина дороги М-14 від Херсона до Миколаєва.

Відповідно до закону «Про концесію», розмір плати за разовий проїзд автомобільною дорогою загального користування, побудованою на умовах концесії, визначається концесіонером відповідно до договору та з урахуванням тарифної сітки плати за разовий проїзд автомобільною дорогою за кожний кілометр.

Фото: avto.informator.ua

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button