Що не так із новими таймерами в київській підземці? Пояснює дизайнер навігації в метро
Тепер на кожній станції з’явиться по 12 додаткових рекламних екранів.
Тепер на кожній станції з’явиться по 12 додаткових рекламних екранів.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У київському метро замість таймерів, встановлення яких обговорювали з 2015 року, на кожній станції з’явиться 12 додаткових рекламних екранів, зазначає дизайнер Олександр Колодько, який зокрема займається системою навігації для київського транспорту.
Днями метрополітен презентував перший екран із таймером, який показує час до прибуття наступного поїзда, а не час від відправлення попереднього, як зараз. Його встановила на станції «Контрактова площа» приватна компанія «Транс-медіа». Протягом 2021 року планують встановити такі ж екрани на кожній станції.
Ще у 2015 року петицію про встановлення таймерів підтримали понад 10 тисяч людей. Колодько зазначає, що у 2015-2016 роках під час розробки навігації для метро команда «Агентів змін», зокрема, пропонувала застосувати для таймерів такий же дизайн, як і для екранів у вагонах поїздів. Таким чином на екран можна було б виводити інформацію про час прибуття наступного потяга та ще кількох інших. Натомість метрополітен розмістив екрани, дизайн яких робила приватна компанія.
«Навіть така непогана ідея, як таймери, отримала таке жахливе впровадження. І замість таймерів на кожній станції з’явиться 12 додаткових рекламних екранів, на яких додатково буде показуватись таймер», – вважає Колодько.
Він продемонстрував два приклади оформлення екранів із відліком часу: без реклами та з рекламою. Так, у другому випадку – якщо вже монітори встановлено за приватні кошти – має бути чітке розділення реклами та інформування.
На думку дизайнера, інформація на екранах має відображатися двома мовами – українською та англійський переклад і транслітерація для іноземців. Мови ж краще розвести у часі, перемикаючи їх кожні 10–15 секунд.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті