Кабмін хоче «залишити в минулому старі та рoзвалені автобуси». Що це означає?
У Верховній раді зареєструвано законопроєкт, яким встановлюються нові вимоги до маршруток.
У Верховній раді зареєструвано законопроєкт, яким встановлюються нові вимоги до маршруток.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 318 днів. За цей час ми опублікували 26449 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Кабінет міністрів планує позбутися старих маршруток. У Верховній раді зареєстрували урядовий законопроєкт, яким встановлюються нові вимоги до маршрутних таксі: транспорт має бути доступним та мати трекери, а перевізники – зберігати право на пільговий проїзд. Про це повідомив міністр інфраструктури Владислав Криклій.
За його словами, прийняття цього закону дасть можливість «вимагати від перевізників якості та залишити в минулому старі та рoзвалені автобуси».
Згідно з законопроєктом, конкурси на маршрути повинні будуть проводитися через ProZorro. Також, ціна за кілометри, що обслуговуються, визначатиметься центральним органом виконавчої влади, що «дозволить вимагати від маршрутчиків встановлення трекерів та валідаторів для електронної оплати». У законопроєкті йдеться про рівний доступ до автомобільного транспорту для всіх: транспорт має бути пристосованими для перевезення пасажирів з інвалідністю та інших маломобільних груп, мати зовнішнє звукове інформування про номер і кінцеву зупинку маршруту, а також звукове та візуальне інформування всередині салону.
У пояснювальній записці до законопроєкту йдеться, що основними проблемними питаннями у сфері пасажирських перевезень є нестача сучасних великогабаритних, зокрема низькопідлогових, транспортних засобів для задоволення потреб пасажирів, у тому числі осіб з обмеженими фізичними можливостями; нестабільні показники графіка руху громадського транспорту; недосконалий механізм компенсації витрат підприємств пасажирського транспорту на перевезення пасажирів пільгових категорій; зменшення кількості платоспроможних пасажирів.
Крім того, Верховна рада хоче заборонити акустичне насильство у громадському транспорті.
Фото: golos.ua
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті